Motorul avionului e încă în teste, întrucât Eduard Popa doreşte să monteze un motor creaţie proprie. Avionul are o lungime de 4 metri şi o anvergură a aripilor de 5 metri. Greutatea nu depăşeşte 300 de kilograme.
Cu un motor de 40 de cai putere, aparatul va atinge o viteză medie de croazieră de 180 km/h şi va avea o autonomie de zbor de 500 de kilometri.
Structura aparatului a trecut toate testele, la Institutul Naţional de Cercetări Aerospaţiale (INCAS), fiind apt pentru zbor. Avionul are un loc, variantele viitoare urmând să fie cu două locuri, spaţii de depozitare şi cabină închisă.
„E un aparat cu suprafeţe portante mari, deci avionul este economic, cu consum redus. Va fi un avion experimental în două variante. Una radiocomandată, fără pilot la bord, pentru misiuni speciale, şi alta de agrement, accesibilă oricui. Aparatul se va numi Dracula-Bat, adică Liliacul Dracula, pentru a susţine originile româneşti”, ne-a explicat Eduard Popa.