UPDATE ora 10:05. Oamenii au venit de la prima oră a dimineții pentru a-și depune actele. Până la această oră, au fost procesate circa 200 de cereri, iar totul se desfășoară organizat, cu bonuri de ordine, oamenii fiind mulțumiți de cum se desfășoară lucrurile. 20 de ghișee sunt deschise la noul sediu pentru eliberarea pașapoartelor.
Deschiderea noului sediu s-a dovedit a fi profitabilă pentru terasele și restaurantele de la etajul 2 al mall-ului, unde oamenii care au venit să depună cereri pentru eliberarea pașapoartelor vin pentru a-și petrece timpul, așteptând să le vină rândul la ghișeu.
La etajul 1 al centrului comercial, sunt cozi la ghișeele unde oamenii trebuie să plătească taxele necesare eliberării pașapoartelor.
În jurul orei 10, la sediul situat în incinta unui mall din sectorul 6, a venit în inspecție și premierul Mihai Tudose.
Noul sediu este situat la etajul 2 al unui centru comercial din București, pe Bulevardul Timișoara, numărul 26, Sector 6, potrivit unui comunicat al Ministerului Afacerilor Interne (MAI).
Un nou sediu pentru Eliberarea Pașapoartelor Simple, în București. Programul cu publicul de la noul sediu:
- luni, miercuri, joi și vineri: 08.30 – 16.30;
- marți: 08.30 – 18.30.
Un nou sediu pentru Eliberarea Pașapoartelor Simple, în București. Taxele pentru eliberarea pașapoartelor:
- Trezoreria de la nivelul -1 al centrului comercial;
- Unitățile bancare existente la același nivel, prin transfer bancar;
- Online – prin serviciile puse la dispoziție de unitățile bancare;
- Mandat poștal, la oficiile poștale.
Cetățenii vor putea depune cereri și ridica pașapoarte și de la celelalte două puncte de lucru ale Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple București din Șoseaua Pipera nr. 49 și din Piața Amzei nr. 13. La toate cele trei sedii se vor elibera atât pașapoarte simple electronice cât și pașapoarte simple temporare.
La solicitarea ministrului de Interne, Carmen Dan, programul de lucru a fost prelungit pentru luna august, astfel că activitatea cu publicul se va desfășura în fiecare zi lucrătoare de la ora 8.30 până la ora 18.30.
IMPORTANT! Odată cu operaționalizarea noului sediu, punctele de lucru ale Serviciului Pașapoarte situate în strada Ion Țuculescu, numărul 42B, Sector 3, strada Străduinţei, numărul 1, Sector 4 și strada Virtuţii, numărul 1-3, sector 6, își încetează activitatea.
În 2016 s-a eliberat cel mai mare număr de pașapoarte din ultimii șase ani, arată o statistică MAI.
Foto / video: Cristian Burcioiu
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro