„Carnea de vită portocalie? Nu prea bună, mai ales în comparație cu puiul Generalului Tso. Dar Fei nu este oricum un mare fan al mâncării chinezești din America de Nord, așa că… tu decizi”, este unul din comentariile chef-ului de pe meniu.

„Dar fâșiile din carne de porc dulci și picante? Ei bine, Fei are mari așteptări de la ele. A fost una din mâncărurile sale preferate în China”, se arată în altă descriere. Pare un fel lăudat, însă comentariul nu se oprește aici. ”Din moment ce am mari așteptări de la acest fel de mâncare, nu sunt un mare fan al specialității noastre, ca să fiu sincer”, afirmă Fei, direct.

O postare pe Twitter l-a făcut celebru

Toate aceste descrieri sunt listate în meniul online pentru AuntDai, care servește o varietate de mâncăruri chinezești tradiționale și netradiționale, fiecare preparat incluzând câteva rânduri de comentarii de la Fei.

După ce Kim Belair, scriitor, a postat meniul pe Twitter, săptămâna trecută, descrierile lui Fei au devenit virale.

Comentariile lui Fei sunt utile, subliniind care feluri de mâncare nu sunt chiar atât de picante pe cât par, care sunt populare și care sunt preferatele chef-ului, mai arată sursa citată.

Sub o fotografie cu salata din ”piele” de tofu, de exemplu, el oferă o scurtă istorie: „QianZhang este produs din mii de straturi. Este o foaie mare din tofu și este magic faptul că chinezii pot face atâtea mâncăruri diferite folosind boabe de soia. Am tăiat QianZhang julien, foarte subțire. Această mâncare este foarte gustoasă și sănătoasă și este acceptată pe scară largă. O recomand pe deplin”, spune el, subliniind că ”alții nu au avut nici măcar șansa să încerce” acest produs.

”Pielea” de tofu este pelicula care se formează la suprafață atunci când este fiert laptele de soia. Aceasta este colectată și uscată, după care este folosită în diverse combinații alimentare.

Antireclama i-a adus și mai mulți clienți

Fei spune că a compus multe dintre aceste descrieri sincere ale produselor în urmă cu mulți ani, pur și simplu pentru că nu vrea să aibă clienți dezamăgiți. ”Mulți oameni își doresc să fie cei mai buni… dar noi pur și simplu nu suntem cei mai buni. Asta este realitatea”, a spus el. ”Încercăm să fim doar puțin mai buni în fiecare zi. Eu așa văd situația”, spune Fei.

Pe măsură ce meniurile și recomandările lui Fei au devenit populare, afacerea sa a crescut precum Făt-Frumos.

„Vineri și sâmbătă am văzut o mulțime de clienți noi și mulți dintre ei mi-au spus că m-au auzit la radio sau m-au văzut la televizor și le-a plăcut”, a scris Fei, luni, într-o postare pe blog.

Este o veste bună pentru restaurant, care a supraviețuit pandemiei, deși alte mici afaceri de acest gen din Canada și SUA au fost puternic lovite de criză.

Numai în Columbia Britanică, de exemplu, peste 25.000 de întreprinderi au închis afacerile în martie-aprilie 2020, primele luni ale pandemiei, potrivit CBS.

”Suntem norocoși că încă existăm”, a declarat Fei pentru CBS.

Urmărește-ne pe Google News