Joshua Martinangeli nu poate merge la şcoală pentru că are o afecțiune gravă la plămâni, iar medicii i-au montat un tub, spune mama sa, Simone Martinangeli.
„Elevii vorbesc cu roboţelul, râd cu el în timpul lecţiilor. Şi Joshua face asta”, a declarat Ute Winterberg, profesoara băiețelului cu probleme medicale.
Roboțelul are locul său în bancă și clipește în momentul în care băiețelul vrea să interacționeze cu cei din clasă. Dispozitivul este plătit de către consiliul local din Marzahn-Hellersdorf, Berlin.
Torsten Kuehne, consilier local pe probleme de educaţie, spune că acest robot oferă „o șansă la educație”, motiv pentru care a propus ca iniţiativa să fie extinsă la nivel naţional.
„Suntem singurul district din Berlin care a cumpărat patru astfel de avatare pentru școli. Impulsul a fost COVID-19, dar cred că acesta va fi viitorul, dincolo de pandemie”, a declarat consilierul Torsten Kuehn pentru Reuters, citat de Agerpres.
„Se întâmplă din când în când, din diverse motive, ca un copil să nu poată merge personal la școală. Robotul îi poate oferi elevului șansa de a rămâne parte a comunității școlare”, a precizat Torsten Kuehn.
FOTO: Profimedia
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro