DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri România Acasa | Ştiri | Știri România

Povestea românului care a trebuit să meargă în Ungaria ca să-și repare mașina, pentru că niciun service din România nu-i recunoștea defectul: „Mă simțeam umilit”

« Înapoi la articol

Comentarii (26)

Smf79   •   22.02.2024, 14:30

Buna treabă.ati mai pierdut un client bai,,Suzuki,,.aveam de gând să mi iau un Vitara sau s Cross. La revedere .mă voi reorienta.sper să citească aici cei care trebuie.

Mihaigliga   •   21.02.2024, 13:44

Din pacate astea dureza si tot pe banii tai trebuie facute reparatiile ,dupaceea trebuie dati in judecata sa iti recuperezi banii....timp pierdut,bani pierduti,nervi...

Frumosul1   •   21.02.2024, 11:26

S au stricat și japonezii ăștia la cap credeam că dacă ei mașini de acolo vor fi mai corecți dar nu s a întâmplat asta

Denisalala   •   21.02.2024, 11:14

Anul trecut mă gândeam serios să îmi iau un Suzuki în leasing. Nici nu mă gândesc să am vreodată de-a face cu acest brand. Mulțumesc pentru acest articol.

Gabriel20   •   21.02.2024, 10:17

Din nou numai comisioanele contează.

Dancucu   •   21.02.2024, 10:09

Am si eu un Suzuki de 5 ani. La Brasov la service la reprezentanta Arinovis au aceleasi obiceiuri. O revizie dureaza 5-6 ore ca sa incarce cu manopera factura. Am avut si mici neplaceri pe care nu le-au recunoscut. S-au recunoscut la Iasi. Reprezentanta Suzuki de la Bucuresti nu te baga in seama.

Shushu12   •   21.02.2024, 09:02

si tot ei deranjati ca isi bat joc de oameni !!

Shushu12   •   21.02.2024, 09:01

sa plateasca pentru greselile lor !!!!

Shushu12   •   21.02.2024, 09:01

dau vina doar pe altii , niciodata pe ei!!

Shushu12   •   21.02.2024, 09:01

niciodata nu isi pot asuma vina !!

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close