Povestea românului care a trebuit să meargă în Ungaria ca să-și repare mașina, pentru că niciun service din România nu-i recunoștea defectul: „Mă simțeam umilit”
FELICITARI pentru demers. Daca am intelege odata pentru totdeauna ca nimeni nu poate sa-si bata joc de banii munciti din greu, ar fi tare bine. Sa nu ne multumim cu preturile exorbitante de pe litoral si sa mergem in alta parte. Sa nu acceptam preturile din magazine marite EXCESIV si fara o baza reala de calcul....etc.
Dar daca romanu-i tont si accepta toate mojiciile, atunci aici ne aflam.
Ina odata FELICITARI bistriteanului!!!
Eu cred ca dupa ce a fost prima oara la service-ul dealerului roman, trebuia sa reclame la Protectia Consumatorului - atunci cazul era clar si nu erau indoieli ca va castiga despagubiri.
Procedand in felul in care a facut-o, ii da niste argumente dealerului de la care a cumparat ...
Fix acceasi problema am cu o Toyota corolla ce încă nu a fost solutionata de către reprezentanța Toyota. Am obosit specificând un zgomot la motor ce se aude doar în mers, niciodată la ralanti. De la 15000km. Acum are 202.000km.
Felicitări domnului pentru ambiție! 👏👏👏
Shushu12 • 21.02.2024, 09:00
foarte bine ! bravo lui ca a actionat impotriva lor !
dinamo_forever_77 • 21.02.2024, 08:53
FELICITARI pentru demers. Daca am intelege odata pentru totdeauna ca nimeni nu poate sa-si bata joc de banii munciti din greu, ar fi tare bine. Sa nu ne multumim cu preturile exorbitante de pe litoral si sa mergem in alta parte. Sa nu acceptam preturile din magazine marite EXCESIV si fara o baza reala de calcul....etc. Dar daca romanu-i tont si accepta toate mojiciile, atunci aici ne aflam. Ina odata FELICITARI bistriteanului!!!
Dymy • 21.02.2024, 08:37
Probleme vechi, metehne vechi.
defecatorul • 21.02.2024, 08:25
Numai in romania se vinde suzuki . In america a fost interzisa atat era de proasta.
piciusz • 21.02.2024, 08:10
am fost programat la service la o zi dupa ce a expirat garantia bateriei....bineinteles ca au vazut in baza de date cand expira
Realist2023 • 21.02.2024, 08:06
Eu cred ca dupa ce a fost prima oara la service-ul dealerului roman, trebuia sa reclame la Protectia Consumatorului - atunci cazul era clar si nu erau indoieli ca va castiga despagubiri. Procedand in felul in care a facut-o, ii da niste argumente dealerului de la care a cumparat ...
Aura1 • 21.02.2024, 06:41
Urât din partea unei companii auto, bine de știut...
JohnnyWalker66 • 21.02.2024, 02:07
mare greseala sa cumpere Suzuki, in America de Nord au dat faliment. KIA era mult mai fiabila!
Sorin.0 • 20.02.2024, 20:46
Fix acceasi problema am cu o Toyota corolla ce încă nu a fost solutionata de către reprezentanța Toyota. Am obosit specificând un zgomot la motor ce se aude doar în mers, niciodată la ralanti. De la 15000km. Acum are 202.000km. Felicitări domnului pentru ambiție! 👏👏👏
Seraphiel • 20.02.2024, 20:37
Auzisem eu că mașinile Suzuki numai belea au !
‹ 1 2 3 ›
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.