Bărbatul din Constanța a cumpărat dintr-un magazin Flanco un Smart TV în valoare de 2.700 de lei în anul 2015. Fiind aglomerație, produsul nu a fost probat și nici certificatul de garanție nu a fost completat.
Potrivit cumpărătorului, vânzătorul a spus că este suficient bonul fiscal în caz de disfuncționalități ale produsului și că, într-o astfel de situație, produsul poate fi dus în orice magazin Flanco din țară pentru reparație, scrie Ziare.com.
Omul a vrut să instaleze televizorul și a constatat că aparatul este defect, așa că s-a întors cu el în magazin. Produsul a fost trimis în service, însă bărbatul nu a mai primit produsul, așa că a sesizat Protecția Consumatorului București. Comisarii au amendat Flanco cu 5.000 de lei. Reprezentanții firmei au contestat inițial amenda.
La începutul acestui an, Tribunalul Constanța a obligat Flanco să înlocuiască televizorul defect. De asemenea, judecătorul a decis prelungirea termenului de garanție cu timpul de funcționare al acestuia. În plus, Flanco a fost obligată să îi achite clientului cheltuieli de judecată în valoare de peste 3.200 de lei.