Supermarketurile au rămas în Germania unele dintre puţinele locuri unde se mai poate socializa, de când cu restricțiile împotriva COVID-19.
Iată cum funcționează metoda speed-dating la shopping: la intrarea în centrul comercial, clientul care dorește să-şi găsească acolo perechea poartă un semn distinctiv în formă de inimă, cu un număr de identificare, şi se plimbă printre rafturi în căutarea produselor pe care vrea să le cumpere.
Când se intersectează cu o altă persoană care poartă același semn, dacă o place, trebuie să noteze numărul de identificare al acesteia şi să completeze un formular cu sugestii prestabilite, cum ar fi „M-aş bucura să te cunosc mai bine în timp ce ne plimbăm pe malurile râului Main” sau „M-aş bucura să ne întâlnim la un suc de portocale la sectorul de fructe”.
Apoi, un angajat al supermarketului strigă numărul printr-un difuzor şi îi înmânează mesajul persoanei dorite ori îi dă acesteia datele de contact împreună cu un mesaj lăsat de persoana interesată.
Supermarketul este considerat un „spaţiu de relaxare creativă”, după cum îl descrie Steven Schellhorn, unul dintre responsabilii centrului comercial.