La aproape un an distanţă de când Compania de Autostrăzi a semnat contractul privind execuţia tronsonului Gilău-Mihăieşti al Autostrăzii Transilvania, Consiliul Judeţean Cluj a aprobat luni, 6 martie, certificatul de urbanism necesar în vederea elaborării proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire a obiectivului. Au existat însă câteva condiții și solicitări ale CJ Cluj, cea mai importantă fiind relocarea traseului autostrăzii de la km 12+200 până la km 15+080 din cauza faptului că proiectul inițial a fost conceput folosindu-se hărți vechi de dinaintea anului 1970, noyează Monitorul de Cluj.
“În contextul propunerilor prin intermediul avizului Primăriei Sînpaul, certificatul de urbanism semnat de Alin Tişe, preşedintele CJ Cluj, solicită şi impune o serie de condiţii: relocarea traseului autostrăzii de la km 12+200 până la km 15+080 înainte de intrarea în satul Şardu, între sat şi DN1F, în scopul evitării traversării printre case, deoarece proiectarea s-a făcut utilizându-se hărţi mai vechi de anul 1970, în care cartierul Sinistraţi nu apărea”, se arată într-un comunicat de presă al instituţiei.
Tronsonul dintre Nădăşelu şi Mihăieşti, parte a Autostrăzii Transilvania, are o lungime de 16,8 kilometri. Traseul autostrăzii porneşte din zona Nodului Nădăşelu şi asigură conexiunea cu sectorul Mihăieşti – Suplacu de Barcău. Tronsonul acesta va continua bucata de 8,7 km de autostradă dintre Gilău şi Nădăşelu, aflat în prezent în construcţie lângă Cluj-Napoca şi care, teoretic, ar fi trebuit să fie gata anul acesta.
Sursa foto: Monitorul de Cluj
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro