De cealaltă parte, administratorul hotelului spune că nu a terminat renovarea în toate camerele iar hotelul era plin, așa că a informat turistul despre situație și i-a propus de la bun început acordarea unei compensații.
Ministrul Turismului a vrut să vadă dacă în cameră se aflau cabluri neizolate, tavanul plin de pete, uşa care nu se închidea bine, aspecte sesizate de turistul nemulțumit, care s-au confirmat în urma controlului.
„Într-adevăr, omul care a făcut sesizarea a avut dreptate. Camera nu era finalizată, mai sunt de făcut finisaje. Echipa de control a rămas să termine controlul. Cu siguranţă camerele care nu corespund vor fi declasificate şi (hotelierul – n.r.) va fi sancţionat contravenţional. Nu avea oglindă, erau cabluri neizolate, tavanul lăsa mult de dorit, nu era curăţat de pete, uşa, de asemenea, nu se închidea foarte bine, nu era nici finisată, se vedea foarte multă spumă. (…) Este pe o reabilitare pe fonduri europene şi nu au finalizat lucrările, dar asta nu este un motiv să pui în circuitul turistic camerele care nu corespund, motiv pentru care va fi sancţionat drastic”, a precizat Bogdan Trif, spunând că omul va fi despăgubit, arată Mediafax.
„Sancţiunea merge de la 8.000 de lei, la 50.000 de lei, atât prevede legea. Vom vedea dacă a mai avut antecedente. Vor fi verificate toate camerele hotelului şi vor fi declasificate toate cele care nu corespund”, a precizat Bogdan Trif
Managerul unităţii a explicat că i-a repartizat camera respectivă, chiar dacă nu era finalizată renovarea, deoarece hotelul este plin.
„ Am repartizat camera întrucât deficienţa respectivă nu au putut fi remediată la timpul util şi hotelul era ocupat la capacitate maximă. Din acest motiv i-am oferit compensaţii oaspetelui nostru pentru că suntem un hotel responsabil. (…) A fost informat şi am oferit o compensare încă de la bun început referitor la această situaţie. I-a fost oferită o fişă cont în care dumnealui poate să beneficieze de servicii în cadrul centrului de sănătate sau în cadrul restaurantului în regim gratuit din partea hotelului”, a explicat managerul general al hotelului, Emilian Constantinescu.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro