Gordon Layton, în vârstă de 88 de ani, din Bundaberg încerca să plătească electronic 71.400 de dolari unei firme care a mutat o casă veche pe terenul său. Din neatenție, bărbatul a transferat suma unei alte persoane care refuză să o înapoieze, iar băncile spun că nu pot soluționa problema, în timp ce compania care a mutat casa amenință că va lua măsuri legale împotriva vârstinicului pentru a-și recupera banii, potrivit Daily Mail.

Omul a trimis banii pe 14 iunie din contul său bancar ING pe un cont ANZ. Nu-și dăduse seama că a salvat contul ANZ sub un nume greșit și a trimis din greșeală banii unei alte persoane.

El și fiica sa Jacqui Morrison-White și-au dat seama de eroare după trei ore, dar era deja prea târziu. Banii au fost scoși de către destinatar în aceeași zi, iar ambele bănci le-au spus că nu mai pot face nimic.

„Evident că nu a fost o situație plăcută, de fapt am fost chiar supărat că tipul acesta a profitat de ocazie pentru a spune „ei bine, nu-i dau înapoi”, a declarat pensionarul pentru A Current Affair.

Între timp, bărbatul suspectat că a sustras banii a fost reținut și urmează să fie dus în fața instanței.

Morrison-White a primit detaliile de la ING după ce a solicitat o anchetă, înregistrările arătând că banca nu a cerut înapoi fondurile de la ANZ până la o zi după transfer.

„Din anumite motive, nu au acționat în timp de 24 de ore. Și acesta pare a fi un factor”, a spus ea.

Ca urmare a pierderii bruște de bani, pensionarul nu a reușit să-și aranjeze casa, care în prezent nu are apă curentă și fie rămâne cu familia, fie doarme în magazie.

„Acesta este banul unui pensionar în vârstă de 88 de ani, ceea ce înseamnă că, dacă nu îi recuperăm, tatăl meu trebuie să-și vândă casa pentru a putea plăti datoria. Cum este corect?”, a spus Morrison-White.

„ANZ a încercat să recupereze banii, dar fondurile au fost deja scoase în acea zi și a trebuit să ceară permisiunea destinatarului pentru a recupera banii. Desigur că a spus nu”, a mai spus aceasta.

Vârstnicul spune că vrea doar ca banii să ajungă la cine trebuie.

„Nu vreau ca banii să ajungă la mine. Vreau să meargă la persoanele care au adus casa aici pentru mine, pentru că lor le aparțin”, a spus Layton.

Un purtător de cuvânt al ANZ a declarat că banca colaborează cu poliția cu privire la incident.

”ANZ nu comentează public niciun detaliu specific despre clienți, totuși suntem conștienți de această chestiune și am lucrat în mod regulat atât cu clienții noștri cât și cu autoritățile relevante pentru a încerca să recuperăm fondurile pentru dl Layton”, a transmis acesta.

 
 

Urmărește-ne pe Google News