Conform planului urbanistic zonal al autostrăzii suspendate, şoseaua ar urma să aibă 13,5 kilometri, va porni din şos. Colentina şi va ajunge în Crângaşi.
Autostrada suspendată e cea mai scumpă investiţie făcută vreodată de Primăria Capitalei, valoarea proiectului ridicându-se la 1,5 miliarde de euro şi este ideea edilului-şef Sorin Oprescu (foto).
Cele mai costisitoare lucrări de pe traseu vor fi tunelurile sub Parcul Herăstrău câte unul pentru fiecare sens.
Noua arteră va fi construită pe cea mai mare porţiune în vecinătatea căii ferate din nordul Capitalei şi se va intersecta pe traseu cu şos. Andronache, cu Penetraţia Autostrăzii Bucureşti-Braşov, în imediata vecinătate a străzii Gherghiţei, şos. Petricani, şos. Pipera, bd. Aerogării/str. Nicolae Caramfil, şos. Nordului, şos. Bucureşti-Ploieşti (DN 1), bd. Poligrafiei, bd. Bucureştii Noi/şos. Chitilei, Calea Giuleşti, Calea Crângaşi, şos. Virtuţii.
Consilierii au aprobat ieri proiectul, dar acum primarul Sorin Oprescu trebuie să găsească investitor.

 
 

Urmărește-ne pe Google News