Aparatul a fost cumpărat în urmă cu 8 luni și era în garanție, iar compania de telefonie care i l-a vândut bărbatului i-a comunicat că îl poate înlocui doar după expertiză. „Mi-au spus simplu să îmi cumpăr altul”, spune bărbatul.

Revoltat, băimăreanul a dat publicităţii imaginile cu telefonul care i-a explodat în timp ce se juca pe el şi luni intenţionează să sesizeze Oficiul pentru Protecția Consumatorului Maramureș.

„Telefonul, model Samsung Galaxy A20e DS SM-A202F, l-a achiziționat în urmă cu opt luni de la Orange, cu banii jos. Nu este un telefon foarte scump, a constat aproximativ 700 de lei. Săptămâna aceasta, în timp ce îl foloseam pentru că mă jucam, s-a înfocat, l-am pus pe pat și pur și simplu a explodat.

telefon-baia-mareIcon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 5

Am fost la compania respectivă cu produsul, deoarece era în garanție. L-au luat pentru expertiza, însă nu mi-au dat telefon pentru utilizare la schimb. Mi-au spus simplu să îmi cumpăr altul.

Pacienții unui spital din Prahova, pe cale să fie externați forțat: „96% sunt imobilizați, mulți dintre ei nu au casă sau familie”
Recomandări
Pacienții unui spital din Prahova, pe cale să fie externați forțat: „96% sunt imobilizați, mulți dintre ei nu au casă sau familie”

Le-am cerut să îmi dea în scris că îmi cer să îmi cumpăr alt telefon. Au refuzat. Oricum mâine depun plângere la OPC Maramureș”, a declarat bărbatul pentru Antena 3.

Foto: Vasiledale.ro, via Antena 3

Urmărește cel mai nou VIDEO

Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.