Coada aparatului s-a făcut praf

Din păcate, viteza scăzuse prea mult, aterizarea de urgenţă fiind necesară. Avionul s-a îndreptat spre un teren viran. Toate cele trei roţi ale trenului de aterizare au atins solul, însă la contactul cu pământul, coada aparatului s-a rupt. Aeronavele pentru paraşutişti au centuri doar pentru piloţi. Impactul cu solul şi rulajul până la oprire i-au aruncat pe pasageri spre bordul avionului, aceştia suferind diverse contuzii, tocmai pentru că nu erau ancoraţi. Toţi au scăpat cu viaţă. “Nici n-am crezut că am scăpat cu bine, am crezut că e sfârşitul”, şi-a amintit Hijazi Amer, pentru România TV.
↑ Aşa arăta avionul înainte să fie cumpărat din Germania (foto: planepictures.net)

Ultimul rănit a fost externat

Unul dintre paraşutişti, instructorul C.N, de 38 de ani, sportiv de performanţă, fost campion naţional cu peste 1.000 de salturi, din Suceava, s-a lovit puternic la cap. El a fost transportat cu elicopterul SMURD la Spitalul Floreasca. “A avut o plagă la cap. A fost stabilizat şi cusut la spital, unde a rămas o noapte pentru observaţii. A fost externat şi acum e în drum spre casă. Avionul în care se afla e al unui proprietar de aici, din Suceava şi a fost închiriat la Bucureşti unei asociaţii de paraşutism”, ne-a spus un apropiat al lui C.N. Pilotul şi ceilalţi doi pasageri au suferit contuzii uşoare şi nu au necesitat internare.

Urmărește-ne pe Google News