După ce Google va introduce noua funcție, restaurantele vor fi obligate să țină cont, pe lângă calitatea produselor și a serviciilor și de timpul de așteptare. Cu cât ospătarii și bucătarii vor scoate timpi mai buni, cu atât vor fi mai bine cotați de Google.
Potrivit companiei, va fi listat timpul de așteptare pentru aproape un milion de restaurante din întreaga lume, iar utilizatorii care vot accesa secțiunea “Popular Times” vor afla timpul de așteptare estimat în timp real.
De asemenea, funcția permite ca prin apăsarea pe oricare oră din graficul disponibil, un potențial client să afle cât va fi timpul de așteptare la ora respectivă.
Pe lângă timpul de așteptare pentru primirea mesei, va exista și o medie a timpului petrecut de clienți în restaurant și cât este timpul de așteptare la orele de vârf.
Potrivit Google, estimările se bazează pe „date istorice anonime”, la fel cum sunt în prezent calculate orele de așteptare pentru muzee și magazinele alimentare.
O caracteristică similată a fost introdusă anul trecut pentur baruri și în 2015 pentru locurile publice.
Citește și: REPORTAJ VIDEO/ Voluntarii de la Salvare sunt eroii de lângă noi. Adrian e manager IT și Ioana e studentă la teatru