Prin aceste ”coșuri de cumpărături”, oamenii pot răsfoi un catalog, pot selecționa mai multe produse și pot trimite comanda cu un singur mesaj, a explicat compania.
Cum vrea compania să câștige bani din aplicația sa
WhatsApp
încearcă astfel să atragă comercianți și companii pe aplicația
sa WhatsApp Business, prin care își gestionează comenzile și
schimburile cu clienții. De
asemenea, vrea să îi încurajeze pe cei 1,5 miliarde de utilizatori
individuali din întreaga lume să își facă cumpărăturile prin
aplicația sa.
Deși
are foarte mulți utilizatori, WhatsApp nu câștigă acum bani din
publicitate, astfel că dezvoltarea tranzacțiilor
prin serviciul său de mesagerie este foarte importantă.
Săptămâna
trecută, aplicația a lansat WhatsApp Pay în India, care este cea
mai mare piață a sa, cu 400 de milioane de utilizatori. Pe piața
plăților mobile se bate cu doi giganți care activează deja acolo,
Google și Alibaba.