În ultimele 20 de zile preţul rămâne bătut în cuie
În primul rând trebuie să ştim că prețurile nu mai pot fi modificate în cursul celor 20 de zile care preced data plecării, iar în cazul în care acestea sunt totuşi majorate cu mai mult de 10 % putem renunța la contract.
Poliţa de asigurare – obligatorie
Pe de altă parte, agențiile de turism sunt obligate să încheie polițe de asigurare pentru cazul în care ar intra în faliment și să ofere informații consumatorilor despre această asigurare în cadrul contractului. Este recomandat să verificăm aşadar dacă aceste informații figurează în contract, astfel încât să putem lua legătura cu societatea de asigurări, dacă apar probleme.
Cazare proastă?
În cazul în care locul de cazare nu este așa cum ni s-a promis, trebuie să facem fotografii, apoi să luăm legătura cu managementul respectivului hotel, să depunem o plângere și să anunţăm imediat agenția de turism care ne-a vândut pachetul de servicii turistice și care este obligată să găsească o soluție.
ECC România ne mai sfătuieşte şi să păstrăm toate documentele: fotografii, bonuri, chitanțe, contract, pliante cu oferte etc., pentru a avea probe în sprijinul solicitărilor noastre, în cazul în care apar probleme de orice fel.
Foarte important, să nu uităm să descărcăm în telefonul mobil aplicația ECC Net Travel şi să păstrăm în memoria telefonului numărul de la Centrul European al Consumatorilor – 0040 21 311 02 43.
În aplicația ECC Net Travel găsim și informații legate de ambasade, consulate, Ministerul Afacerilor Externe, prin urmare, este un instrument foarte util pentru orice călător.