Vânzările de laptopuri, tablete și camere web au crescut cu circa 50% odată cu începerea noului an școlar, informează Agerpres, citând surse din piață. Creșterea s-a înregistrat pe fondul incertitudinii privind modul de desfășurare a cursurilor (la clasă, hibrid, exclusiv online), în contextul crizei sanitare generate de pandemia de COVID.

Ce mai cumpără românii pe timp de criză

Petrecând tot mai mult acasă, românii au investit mai mult și în zona de confort.

Ei au cumpărat televizoare mai mari și mai performante, echipamente pentru curățenie, pentru gătit, dar și pentru desfășurarea de activități fizice acasă. “Bugetul mediu per familie a crescut şi cu 50%, ajungând la aproximativ 1.500 de lei. Iar particularităţile, atunci când vine vorba despre comportamentul de consum în această perioadă, ţin de necesitate şi de rapiditate”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Acesta mai spune că și instituțiile publice (primării, consilii județene) au majorat bugetele pentru achiziția de echipamente hardware.
Ca urmare a numărului mare de comenzi, retailerii și-au mărit numărul de salariați din depozite, pe segmentul de procesare de colete, dar și din alte departamente.

 
 

Urmărește-ne pe Google News