“Dacă în 2008 aveam în jur de 5 clienţi pe zi, acum depăşim 10 comenzi. Românii sunt din ce în ce mai deschişi şi mai curioşi, iar când descoperă sex shop-ul, mulţi rămân clienţi fideli. Cea mai mare creştere e în cazul vânzărilor pe internet, pentru că aşa se asigură anonimatul clientului”, ne-a explicat Luci, reprezentantul amster damsexshop.ro.
Anul trecut au fost site-uri care comercializează jucării sexuale cu cifră de afaceri de peste 3 milioane de lei şi cu profit net de aproape 350.000 de lei. Apetitul crescut al românilor pentru picanterii sexuale este de înţeles, după cum explică psihologii.
“Începe să se simtă efectul Occidentului asupra noastră, suntem mai îndrăzneţi. Pe de altă parte, criza economică şi instabilitatea, în general, provoacă şi comportamente ieşite din normal. Sexul, prostituţia şi jocurile de noroc sunt comportamente specifice, sunt supape de eliberare din cotidian”, ne-a explicat psihologul Hanibal Dumitraşcu.

 
 

Urmărește-ne pe Google News