Suma de 644 de milioane de lei este cu 35 de milioane de lei mai mare faţă de ediţia precedentă a Black Friday, dintre categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes pe eMAG numărându-se: articole de băcănie, băuturi, jucării şi articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă şi articole pentru casă sau electronice şi electrocasnice.
„Această ediţie a confirmat faptul că oamenii au fost pregătiţi să aloce un buget mai mare în ziua cu cele mai bune oferte din an şi au profitat de moment pentru a-şi cumpăra atât bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi articole pentru nevoile zilnice”, se menţionează în comunicat.
Numărul celor care au folosit opţiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut, iar 90% dintre ei au apelat la bugetul din contul eMAG/My Wallet.
„Oamenii au pus mai multe produse în coşul de cumpărături, iar fiecare comandă a conţinut, în medie, 4,1 produse, şi a avut valoarea de 1.170 de lei. Comenzile plasate de clienţii Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi alte beneficii în patru aplicaţii de comerţ online – eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful – au cuprins, în medie, 6 articole şi au avut valoarea de 1.359 de lei”, se mai precizează în comunicat.
Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice şi serviciile medicale au fost de interes pentru clienţii eMAG.
„Rezultatele zilei de ieri confirmă forţa comerţului online de a răspunde aşteptărilor clienţilor chiar şi după pandemie. De Black Friday, peste jumătate de milion de români au făcut cumpărături de pe eMAG, unde au descoperit un uriaş mall digital de unde au cumpărat peste 2,2 milioane de produse de la aproape 10.000 de comercianţi care vând pe Marketplace” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro