Cehii de la Skoda au avut un început de an fulminant reuşind să comercializeze în întreaga lume 68.400 de maşini. În acest context, vânzările Skoda au crescut cu 26.4 procente comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Această creştere importantă poate fi atribuită pieţelor auto din China, India şi Rusia.

„Skoda îşi continuă acelaşi traseu ascendent şi în 2011. Ne concetrăm asupra unui scop clar, acela de a ne dubla vânzările până în 2018. Performanţa noastră în regiunile dezvoltate continuă să fie peste medie. Acest lucru se datorează modelului Fabia, care a reuşit să câştige noi clienţi noi la nivel internaţional. În India, la două modele Skoda vândute, unul era Fabia”, a declarat Jurgen Stackmann, membru în conducerea departamentului de vânzări şi marketing Skoda.

În Cehia, Skoda rămâne lider de piaţă cu un total de 4.200 de maşini vândute. O îmbunătăţire masivă s-a înregistrat în dreptul modelului Superb, care a înregistrat o creştere cu 230% faţă de anul trecut. În Ungaria, vânzările constructorului ceh au crescut cu 71.1%, iar în Croaţia cu 59.1%. În Europa de Vest, Skoda continuă acelaşi parcurs ascendent cu o îmbunătăţire a vânzărilor de 22.4% faţă de aceeaşi lună a anului trecut.

Vrei şi tu o Skoda? Libertatea are mai multe oferte avantajoase pentru tine.

 
 

Urmărește-ne pe Google News