• Dorian Popa, care are 1,8 milioane de fani doar pe Instagram, s-a filmat în fabrică în urmă cu doar câteva zile și a publicat un video pe YouTube intitulat “Adevărul despre Plush Bio”, care între timp nu mai este public. El spune totuși că nu a folosit și produsele antiacneice, ci doar pe cele “care îi reîmprospătează tenul”.
  • Bianca Drăgușanu are o poziție similară, afirmând că nici ea nu a avut probleme. Vedeta cu un milion de fani pe Instagram recunoaște că a fost plătită pentru promovare: “Eu le folosesc în continuare, atât timp cât am un contract cu acești oameni”.
  • Sunt însă și vedete care au anunțat că au renunțat la promovare după ce au auzit de scandal, iar printre acestea se numără Adelina Pestrițu: “Cred că nici un aspect care se referă la sănătatea oamenilor nu poate fi ignorat”.
  • Subiectul ridică o temă pe care ziarul a mai abordat-o recent: multitudinea de vedete care, prin firme specializate de PR, își vând postările pe rețelele sociale fără să spună că sunt plătite, păcălindu-și astfel publicul prin publicitate mascată.
Dorian Popa, Bianca Drăgușanu și Adelina Pestrițu au strâns mii de like-uri la postările cu produsele Plush Bio de pe Instagram

Zeci de tinere din România care au folosit cremele create de Ioana Marinescu spun că s-au trezit cu fața distrusă și cu viața socială afectată. Unele dintre ele au făcut plângeri către autorități, acuzând modul în care au fost păcălite de cea numită “dermatologul vedetelor”, deși nu e medic.

Fetele își povestesc experiențele și pe un grup de Facebook, care are peste 110.000 de membri. Acolo, publică imagini cu tenul lor înainte și după tratament, iar diferențele sunt șocante.

Multe dintre ele recunosc: au văzut vedete care promovează aceste produse, așa că au avut încredere în ele.

Alexandra Culuși, înainte și după ce a urmat tratamentul pentru acnee recomandat de Ioana Marinescu

Bianca Drăgușanu,
Gina Pistol, Andreea Antonescu, Adelina Pestrițu, Inna, Antonia și Dorian Popa
sunt doar câteva dintre vedetele autohtone care s-au pozat cu produsele Plush
Bio pe rețelele de socializare, lăudând efectele cremelor în fața milioanelor
de fani. Unele dintre vedete au răspuns întrebărilor Libertatea legate de acest
scandal.

Adelina
Pestrițu: “Am decis suspendarea parteneriatului cu Plush Bio!”

Adelina Pestrițu a fost desemnată, anul trecut, la gala
internațională E! Peoples Choice Awards, organizată în Los Angeles, cel mai
puternic influencer din România. Vedeta are 1,5 milioane de fani pe Instagram,
acolo unde a postat fotografii cu produsele Plush Bio.

De la izbucnirea scandalului în mediu online, Adelina susține că a decis să oprească orice colaborare.  

“Cred că nici un aspect care se referă la sănătatea oamenilor nu poate fi ignorat și de aceea am decis suspendarea parteneriatului pe care îl am cu Plush Bio”, a declarat, pentru Libertatea, Adelina Pestrițu.

O postare a Adelinei Pestrițu a adunat peste 27.000 de like-uri, dar și multe comentarii de la tinerele care au cumpărat produsele la recomandarea sa

Ea spune că a fost convinsă de mesajele primite pe Instagram de la unele tinere. Postările sale cu produsele companiei fondate de Ioana Marinescu abundau de comentarii dure, în care vedeta era criticată pentru lipsa sa de reacție, dar și pentru promovarea companiei.

“M-au determinat să reconsider implicarea pe care o pot avea în
promovarea acestor produse, deși toate cele pe care le-am folosit mi-au plăcut
și au funcționat foarte bine pentru mine”. Printre cele folosite de ea
nu s-au numărat și cele împotriva acneei.

“Am evitat să îmi
spun părerea până acum, pentru că, de obicei, nu mă implic în controverse, însă
nu sunt indiferentă. Nu pot să pretind că înțeleg suferința celor care au
probleme cu acneea, deși am suferit și eu din cauza acestei boli în
adolescență, dar le asigur de toată compasiunea și respectul meu”, a mai spus
Adelina Pestrițu.

Legat de suma primită de vedetă pentru promovarea acestor produse, Adelina Pestrițu a subliniat că aceasta este confidențială.

Bianca Drăgușanu laudă firma și ia bani pentru asta: “Eu nu fac barter, copilul meu nu trăiește nici cu produse, nici cu extensii”

Spre deosebire de Andreea Antonescu, Bianca Drăgușanu este plătită să facă reclamă, suma fiind confidențială: “Eu nu fac barter la nimic, niciodată. Copilul meu nu trăiește nici cu produse, nici cu extensii, nici cu creme. Eu nu iau o cremă și fac reclamă la ea”, spune vedeta.

O postare a Biancăi Drăgușanu, care nu este marcată ca publicitate, a adunat peste 7.000 de like-uri

“Din punctul meu
de vedere, este unul dintre brandurile românești care au ce căuta pe piață și
care mie mi-a funcționat. Aceste produse, pentru mine, sunt excepționale. Eu le
folosesc în continuare atât timp cât am un contract cu acești oameni, iar dacă
mie produsele îmi fac bine, voi continua colaborarea cu ei”, spune Bianca
Drăgușanu.

Andreea Antonescu susține că nu e plătită pentru postări. “Eu nu am avut nici o problemă cu produsele”

Andreea Antonescu, mai puțin populară pe Instagram, cu 200.000 de
urmăritori, spune că nici ea nu a folosit produsele pentru acnee, însă cele pe
care le utilizează nu i-au creat probleme.

“Produsele pe care le-am folosit le folosesc în continuare. Eu nu am avut nici o problemă cu ele și mie îmi pare foarte rău că s-a ajuns aici, cu acest scandal. Folosesc apa micelară de la Plush Bio, niște demachiant, dar nu mi-au creat nici un fel de problemă”, a declarat, pentru Libertatea, cântăreața.

Fosta componentă a trupei Andre spune că nu a avut niciodată un contract care să implice primirea unor bani din partea companiei Plush Bio, ci se află în faza în care testează produsele.

Andreea Antonescu spune că nu a fost plătită pentru promovarea produselor, ci doar le-a testat

“Nu aș face niciodată reclamă în detrimentul marii mase de oameni
pentru bani. Mie îmi pare extraordinar de rău pentru fetele acestea. Și noi
ne-am trezit cu «hate-ul» din partea publicului și poate au senzația că banii
ne închid gura. Eu nu sunt genul acesta de persoană. Îmi pare extrem de rău, am
auzit că s-a ajuns la procese. Sunt șocată de faptul că s-a ajuns la chestii de
genul ăsta, cu problemele fetelor”, a mai precizat Andreea Antonescu.

Dorian Popa: “Aștept soluționarea cazului de către statul român”

Dorian Popa este printre puținele vedete masculine care fac reclamă brandului, însă este printre cei mai activi. În urmă cu câteva zile, el s-a filmat în fabrica Plush Bio, iar înregistrarea de 16 minute a fost publicată pe YouTube, unde are 1,65 milioane de abonați. Pe Instagram e urmărit de 1,8 milioane de fani și de 900.000 pe Facebook

Între timp, înregistrarea a fost restricționată, dar a rămas o fotografie postată de bloggerul Zoso.

Videoclipul postat de Dorian Popa pe YouTube nu mai este public acum

“Este JUST faptul că eu folosesc doar produsele de reîmprospătare a tenului, produse de uz cotidian și fără efect dermatologic, doar cosmetic (spray cu acid hialuronic sau colagen, măști de reîmprospătare a tenului obosit, cremă hidratantă de zi) întrucât NU am nici o problema cu tenul (acnee)”, a scris vedeta pe WhatsApp.

În discuția cu Libertatea pe subiectul Plush Bio, a insistat să
folosim exclusiv mesajele trimise de el pe WhatsApp și modul în care au fost
scrise, dând indicații inclusiv asupra zilei în care “trebuie” să apară
materialul cu “dreptul lui la replică”.

“Nu știu dacă am răbdare să aștept până luni. Însă, dacă nu veți posta astăzi (duminică – n.r.), voi posta eu astăzi pe contul meu conversațiile dintre noi”, a spus el.

Astfel, Dorian Popa recunoaște că nu folosește produsele împotriva acneei, dar: “Eu susțin în continuare brandul care nu mi-a cauzat nici o problemă și aștept cu nerăbdare soluționarea cazului de către statul român și îi rog pe toți oamenii să se focuseze asupra aflării adevărului, și nu a defăimării mele”.

Redăm mai jos textul integral al declarației lui Dorian Popa:

 
 

Urmărește-ne pe Google News