Corpul de control al ministrului Transporturilor are sarcina de a analiza și a afla de ce aeronavele companiei înregistrează întârzieri chiar şi de 2-3 ore. „În acest moment Corpul de control al ministrului Transporturilor este la Tarom pentru a analiza, în afară de aspectele tehnice, şi aspectele care, în ultimele zile au generat întârzieri chiar şi de 2-3 ore„, a declarat ministrul Transporturilor, Dan Costescu, în plenul Senatului.

Acesta a adăugat că a cerut conducerii companiei un plan de măsuri pe termen scurt pentru remedierea situaţiei. „Flota Tarom este învechită. Avem 23 de aeronave care sunt eterogene. Sunt trei mărci diferite de aeronave, fiecare având câte 2-3 tipuri de aeronave. Aceasta creează dificultăţi foarte mari la întreţinere, la operare, practic nefiind zi în care această companie să nu înreghistreze întârzieri„, a precizat Costescu.

De asemenea, ministrul Transporturilor a adăugat că a fost demarată o procedură de achiziţie de consultanţă pentru restructurare.

„Această restructurare s-a mai făcut în trecut şi ea a avut pentru primii ani în care compania s-a ţinut de acest plan, a avut rezultate foarte bune. Deci acţionăm pe două planuri. Cel pe termen mediu şi lung e restructurarea cu consultant specialist. Până la jumătatea anului această strategie propusă de consultant o să fie aprobată de acţionar, urmând ca în partea a doua a anului aceasta să intre în implementare. Este vorba de regândirea modelului de business al Taromului. (…) Numai depă această redefinire se va trece la regândirea, dimensionarea flotei”, a menţionat ministrul Transporturilor.

 
 

Urmărește-ne pe Google News