Verificările au vizat perioada 01.01.2017-31.12.2019,
iar în raportul de 13 pagini al companiei feroviare sunt trecute detalii legate
de încheierea și derularea contractelor de achiziții sectoriale.

”În ceea ce privește primele 6 automotoare introduse la reparație în perioada 11.04.2018-17.05.2018, ale căror reparații au fost finalizate, s-a constatat faptul că CFR Călători a achitat integral serviciile de bază efectuate de prestator, în valoare de 7.236.277,55 lei și cele suplimentare, în valoare de 1.960.516,43 lei, deși prestatorul nu a respectat termenele de execuție prevăzute contractual în cazul unui număr de 4 dintre acestea”, se arată în raport.

Mai mult, au fost evaluate și modul în care au fost realizate programele anuale de investiții, precum și respectarea prevederilor legale cu privire la constituirea și realizarea veniturilor și angajarea, respectiv efectuarea cheltuielilor.

”În perioada 20.04.2018-15.05.2018, un număr de 12 decizii ale CA au fost adoptate cu un număr de șase administratori, nefiind respectată nici obligația prevăzută la art. 137 alin. (1) din Legea societăților nr. 31/1990, cu modificările și completările ulterioare, potrivit căreia, în situația în care societatea pe acțiuni este administrată de mai mulți administratori, numărul acestora trebuie să fie totdeauna impar”, se mai arată în document. Raportul a fost trimis premierului Ludovic Orban și DNA.

Documentul poate fi citit în întregime aici.

 
 

Urmărește-ne pe Google News