Mai nou, gigantul american de lenjerie intimă a adoptat o politică incluzivă, astfel că nu mai apelează doar la modele trase prin inel și cu forme perfecte.
Iar miercuri, Victorias Secret a anunțat că a încheiat un parteneriat cu un grup de femei „inspiraționale”. Printre acestea se află actrița și antreprenoarea indiană Priyanka Chopra Jonas și jucătoarea americană de fotbal Megan Rapinoe, care este și activistă pentru egalitatea de gen. Acestea vor deveni imaginea și vocea mărcii, a comunicat brandul.
„Îngerii” Victorias Secret se confundă cu marca de la sfârșitul anilor 90. Unele dintre cele mai cunoscute modele din lume – Gisele Bündchen, Tyra Banks sau Heidi Klum – au fost imaginea Victorias Secret prin campaniile sale de marketing și prezentările anuale pe podium.
Miercuri, însă, într-un interviu pentru The New York Times, CEO-ul Victoria’s Secret, Martin Waters, a declarat că „Îngerii” nu mai sunt „relevanți din punct de vedere cultural”.
La sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor 2000, show-ul Victoria’s Secret a avut un rol puternic în definirea femeii sexy. În ultima perioadă, acest lucru a fost criticat ca fiind depășit. Martin Waters a spune că reinventarea mărcii e așteptată de mult timp.
„Pe vremuri, marca Victoria avea un singur obiectiv, care se numea «sexy»”, a spus el. Știu că trebuia să schimbăm asta de mult timp, dar pur și simplu nu am avut control suficient pentru a o putea face”.
Victorias Secret a fost vândută în februarie 2020, la trei luni de când a ieșit la iveală că are pierderi uriașe și la o lună după ce proprietarul companiei mamă L Brands, Les Wexner, a anunțat că e dispus să renunțe la brand, în mijlocul unui scandal de hărțuire sexuală.
Foto: EPA, Hepta