DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri Externe Acasa | Ştiri | Știri Externe

CORESPONDENȚĂ DIN CHIȘINĂU. Crește tensiunea în Republica Moldova. Demonstranți proruși, blocați la intrarea în Capitală

« Înapoi la articol

Comentarii (29)

parpalache   •   01.03.2023, 09:00

@„hristo33”!Dupa nichname sugerezi ca ai avea frumoasa etate de 90 de ani!Pentru care e oarecum scuzabila inverșunarea ta(având in vedere suferințele românilor cauzate de sovieticii lui Molotov(ucrainean-care avea harta Basarabiei in biroul sau))și Stalin!Dar daca nu ai venerabila etate și ești vreun„rezist”din aștia ***care inghit cu lingura mare tot ce li se livreaza de unii ca alde Zelenski...ești doar un propagandist incult și agresiv!Afla ca sunt valah-din neam de plugari din regiunea București-și mi-a placut de mic istoria!Și am citit vagoane de carți și nici memoria și logica nu imi lipsesc!Cum sa incerc sa lamuresc pe unul ca tine ca e o diversiune ordinara(marca Zelenski),ca Rusia ar ataca Moldova...când ea nu-i in stare sa ocupe nici macar Donbas-ul in intregime?!Și afla ca am avut primul comentariu la acest articol,dar vad ca mi-a disparut!Deh,așa-i cu„dreptul la libera exprimare”pe care occidentalii cei filantropi ni l-au„daruit”-in schimbul a toata avuția noastra!Și a viitorului acestei biete populații la care a fost redus poporul român!

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

Jumbo   •   01.03.2023, 09:00

Slavaaaaaaaaaaaaaaa, hahahahahahaha. Rusii sunt in kuev

adyta   •   28.02.2023, 23:18

Mai *** ..astia care tineti cu rusi...daca era bine la ei mergea toti acolo...care vreti plecati ,ma acolo.....ati uitat unde este dictatura nu marii nimic...din cauza asta o duc bine occidentul ,tariile care au fost comuniste vai de staeaua noastra ...a fost si inca mai este ...prostia,hotia ne a afectat de la din cauza dictaturii.faceti comparatii occident si cu tampti de dictatorii.Care sunteti pro rusia sunteti fara creier

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Jumbo   •   01.03.2023, 08:57

    adyta   •  28.02.2023, 23:18

    Mai *** ..astia care tineti cu rusi...daca era bine la ei mergea toti acolo...care vreti plecati ,ma acolo.....ati uitat unde este dictatura nu marii nimic...din cauza asta o duc bine occidentul ,tariile care au fost comuniste vai de staeaua noastra ...a fost si inca mai este ...prostia,hotia ne a afectat de la din cauza dictaturii.faceti comparatii occident si cu tampti de dictatorii.Care sunteti pro rusia sunteti fara creier

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Eu nu tin cu ruși. Fara articol. Hotarat. Dar de amerloci si ***, cum esti tu, chiar mi e sila. Sila ***

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

boierasul   •   28.02.2023, 20:11

Urla foamea în ei, de asta au ieșit în stradă moldovenii. Lăsați propaganda pro ukraina că nu toți suntem proști. Dacă moldovenii aveau un trai decent, nu era nimeni în stradă. Urmează ca guvernul să aprobe "ajutorul militar" pentru Moldova, și avem război la granița. Maia Sandu va instaura dictatura în Moldova sub pretextul unei "lovituri de stat". Ce vor păți moldovenii este asemănător cu ce au pățit chinezii în "pandemie")

    dinamo_forever_77   •   01.03.2023, 08:40

    boierasul   •  28.02.2023, 20:11

    Urla foamea în ei, de asta au ieșit în stradă moldovenii. Lăsați propaganda pro ukraina că nu toți suntem proști. Dacă moldovenii aveau un trai decent, nu era nimeni în stradă. Urmează ca guvernul să aprobe "ajutorul militar" pentru Moldova, și avem război la granița. Maia Sandu va instaura dictatura în Moldova sub pretextul unei "lovituri de stat". Ce vor păți moldovenii este asemănător cu ce au pățit chinezii în "pandemie")

    "Urla foamea in ei".....buna observatie. Si acum analiza pe text: De ce urla foamea in ei? PAi simplu...pentru ca sunt ostatecii rusiei, la fel ca fostele state care faceau parte din urss. Pentru ca este CORUPTIE, pentru ca sunt cozi de topor si prosti utili ca t..! De ce in Polonia, Romania, Slovacia si Cehia nivelul de trai este MULTTTTTT mai bun? Pentru ca unii au virat spre VEST si le este bine, iar altii, CONSTRANSI, FORTATI, MANIPULATI au ramas "neutri" sau iubitori de mama rusia.

vudejea   •   28.02.2023, 19:23

Andrei tata, mi-ar placea sa ne contrazicem pe banca-n parc :) Stii detalii, se vede ca ai citit...Te citez si te intreb iarasi pentru ca vad ca esti politicos si raspunzi- ma poti intreba si tu orice, nu stiu ce e aia minciuna! Asadar, te citez "Rusia ar fi atacat de 15-20 de ani, nu ar fi sponsorizat pe ascuns grupări teroriste"...Cine a infiintat Al Quaida? Statul Islamic s-a nascut pe structura vechii armate irakiene trimisa acasa de americani? Cine a sponzorizat , finantat si inarmat Nour al-Din al-Zenki, grupare ce se plimba pe strada cu capul unui copil de 12 ani, adica teroristi din aia rai-rai nu radicalizati politic or religios? Si o singura si ultima intrebare- ce stat refuza sa-si retraga trupele din Irak dupa 30 de ani de ocupatie, la ce cererea Parlamentului irakian? Ajutator, a spulberat Irak pe motiv ca ar avea arme chimce din care n-au gasit nici cat a trage o data pe nas? Rezultat, 2 milioane de morti, 2-3 milioane refugiati. O ultima intrebare, Andrei...Cine a zis "pe oameni o sa-i cunosti dupa faptele lor si dupa roadele faptelor lor, ca pe pomi" Asadar, fructele faptelor americane, care sunt? In sutele de interventii militare au adus belsugul, bunastarea cuiva? Au murit zeci de milioane de oameni doar in ultimii 50-60 ani si in Vietnam inca se nasc copii cu malformatii iar de Atolul Bikini ce sa mai zic, de populatia fortata sa traiasca in zona iradiata. Daca tot iubesti libertatile, nu te mai intreb de Gaza si Cisiordania, adevarate lagare de concentrar

    musatm000   •   28.02.2023, 21:30

    vudejea   •  28.02.2023, 19:23

    Andrei tata, mi-ar placea sa ne contrazicem pe banca-n parc :) Stii detalii, se vede ca ai citit...Te citez si te intreb iarasi pentru ca vad ca esti politicos si raspunzi- ma poti intreba si tu orice, nu stiu ce e aia minciuna! Asadar, te citez "Rusia ar fi atacat de 15-20 de ani, nu ar fi sponsorizat pe ascuns grupări teroriste"...Cine a infiintat Al Quaida? Statul Islamic s-a nascut pe structura vechii armate irakiene trimisa acasa de americani? Cine a sponzorizat , finantat si inarmat Nour al-Din al-Zenki, grupare ce se plimba pe strada cu capul unui copil de 12 ani, adica teroristi din aia rai-rai nu radicalizati politic or religios? Si o singura si ultima intrebare- ce stat refuza sa-si retraga trupele din Irak dupa 30 de ani de ocupatie, la ce cererea Parlamentului irakian? Ajutator, a spulberat Irak pe motiv ca ar avea arme chimce din care n-au gasit nici cat a trage o data pe nas? Rezultat, 2 milioane de morti, 2-3 milioane refugiati. O ultima intrebare, Andrei...Cine a zis "pe oameni o sa-i cunosti dupa faptele lor si dupa roadele faptelor lor, ca pe pomi" Asadar, fructele faptelor americane, care sunt? In sutele de interventii militare au adus belsugul, bunastarea cuiva? Au murit zeci de milioane de oameni doar in ultimii 50-60 ani si in Vietnam inca se nasc copii cu malformatii iar de Atolul Bikini ce sa mai zic, de populatia fortata sa traiasca in zona iradiata. Daca tot iubesti libertatile, nu te mai intreb de Gaza si Cisiordania, adevarate lagare de concentrar

    Cine a rupt Romania in bucati,cine a deportat peste un milion de romani,cine a adus in locul romanilor deportati in douazeci de locatii rusi din indepartata Rasie ,americanii? Noi romanii om fi asa prosti de vrem cu vestul ? Doar niste cozi de topor bine platite, fac jocul eliberatorilor care,dupa o suta de ani de la revolutia bolsevica ,au aceleasi obiceiuri,au luat copii de la parinti din Ucraina si i-au deportat in Rasia ca sa-i faca soldati eliberatori,cine?

vudejea   •   28.02.2023, 19:04

""fake liderii" fals miscari de "separatism" in donbass a fost condusa de cetateni rusi, agenti gru/fsb Igor Strelkov si Borodai, nu a existat separatism in donbass"" Cine hotareste aceste "fake", tu? In intregime, toti rusii, 15-18 milioane cati sunt in Ucraina, au vrut separatism, din Harkov pana la Odessa-toate zonele unde sunt majoritari inclusiv astea doua. S-au dus ucrainenii cu tancurile peste ei, spalatoreasa mica dar au fost prezentate de institutia ta ca fiind agresiuni rusesti asupra civililor, precum tancul din Kiev ce a trecut peste masina aceea desi picior de tanc rusesc n-a ajuns in Kiev! Da tata, sunt argumente dar nu prosteala,nu minciuni, nu dezinformare si batjocura asta , scalda asta in mocirla nascocirilor, plăsmuiri...Ce e asta? Ca de aia ma apuca dracii, de minciunile astea ordinare

    hristo33   •   28.02.2023, 19:17

    vudejea   •  28.02.2023, 19:04

    ""fake liderii" fals miscari de "separatism" in donbass a fost condusa de cetateni rusi, agenti gru/fsb Igor Strelkov si Borodai, nu a existat separatism in donbass"" Cine hotareste aceste "fake", tu? In intregime, toti rusii, 15-18 milioane cati sunt in Ucraina, au vrut separatism, din Harkov pana la Odessa-toate zonele unde sunt majoritari inclusiv astea doua. S-au dus ucrainenii cu tancurile peste ei, spalatoreasa mica dar au fost prezentate de institutia ta ca fiind agresiuni rusesti asupra civililor, precum tancul din Kiev ce a trecut peste masina aceea desi picior de tanc rusesc n-a ajuns in Kiev! Da tata, sunt argumente dar nu prosteala,nu minciuni, nu dezinformare si batjocura asta , scalda asta in mocirla nascocirilor, plăsmuiri...Ce e asta? Ca de aia ma apuca dracii, de minciunile astea ordinare

    bai *** mincinoasa. sunt 17%etnici rusi in Ucraina, se gaseste pe net datele astea, 17% din 41 de millioane. Nici in donbas rusii nu aveau majoritate. Te apuca draci ca esti un *** mincinos rusofil. Nu a vrut nimeni "separatism" acolo, a fost adus de agenti rusi, si de tankuri rusesti dupa ce pierdeau teren criminali. Scrii din Tiraspol sau Moskba dezinformatorule.

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

      vudejea   •   28.02.2023, 20:25

      hristo33   •  28.02.2023, 19:17

      bai *** mincinoasa. sunt 17%etnici rusi in Ucraina, se gaseste pe net datele astea, 17% din 41 de millioane. Nici in donbas rusii nu aveau majoritate. Te apuca draci ca esti un *** mincinos rusofil. Nu a vrut nimeni "separatism" acolo, a fost adus de agenti rusi, si de tankuri rusesti dupa ce pierdeau teren criminali. Scrii din Tiraspol sau Moskba dezinformatorule.

      Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

      Aha, 17% dupa ucraineni. Dupa partidele rusesti sunt 19 mil, eu am zis pe cea a primariilor. Cu socoteala ucraineana, treaba-i cam asa-pe romanii, a 2-a minoritate nationala, i-aun impartit in mai multe categorii ca sa nu fie multi la numar. Romanii , moldoveni si mai nu stiu ce. In Ucraina, stii ce e aia vorbitor nativ de rusa? Adica, din nastere, mai pe intelesul tau. Mama.tata rusi, asta inseamna ! 1 mil rusi sunt doar in Kiev, 1 mil in Harkov etc. Uite matematica ucraineana-citez wiki "Conform recensământului ucrainean din 2001, majoritatea populației orașului Odesa era vorbitoare de rusă (64,75%), existând în minoritate și vorbitori de ucraineană (30,41%) " TOTAL 600mii ucraineni si 300mii rusi? Asta-i matematica ucraineanaa :)) De rasul lumii...Primarul Odessei, Ghenadie Truhanov, ce etnie are spalatoreasa mica? Asa sta treaba! Trist

        hristo33   •   28.02.2023, 20:52

        vudejea   •  28.02.2023, 20:25

        Aha, 17% dupa ucraineni. Dupa partidele rusesti sunt 19 mil, eu am zis pe cea a primariilor. Cu socoteala ucraineana, treaba-i cam asa-pe romanii, a 2-a minoritate nationala, i-aun impartit in mai multe categorii ca sa nu fie multi la numar. Romanii , moldoveni si mai nu stiu ce. In Ucraina, stii ce e aia vorbitor nativ de rusa? Adica, din nastere, mai pe intelesul tau. Mama.tata rusi, asta inseamna ! 1 mil rusi sunt doar in Kiev, 1 mil in Harkov etc. Uite matematica ucraineana-citez wiki "Conform recensământului ucrainean din 2001, majoritatea populației orașului Odesa era vorbitoare de rusă (64,75%), existând în minoritate și vorbitori de ucraineană (30,41%) " TOTAL 600mii ucraineni si 300mii rusi? Asta-i matematica ucraineanaa :)) De rasul lumii...Primarul Odessei, Ghenadie Truhanov, ce etnie are spalatoreasa mica? Asa sta treaba! Trist

        esti preaDus, nu-mi mai pierd timpul cu tine, doar atat. Ai auzit de rusificare, cati moldiveni vorbesc ruseste? peste 50%, asta nu inseamna ca sunt 50%din populatie e rusa. Austrieci vorbesc nemteste, Scotienii, Canadienii, Australienii nu se considera Englezi. Un mexican care vb spaniola nu e Spaniol.

          vudejea   •   01.03.2023, 08:03

          hristo33   •  28.02.2023, 20:52

          esti preaDus, nu-mi mai pierd timpul cu tine, doar atat. Ai auzit de rusificare, cati moldiveni vorbesc ruseste? peste 50%, asta nu inseamna ca sunt 50%din populatie e rusa. Austrieci vorbesc nemteste, Scotienii, Canadienii, Australienii nu se considera Englezi. Un mexican care vb spaniola nu e Spaniol.

          Mai omule, mai, naiba, e matematica. Aveti mintile intunecate, e MATEMATICA !!! Daca contraziceti si matematica atunci orice discutie e fara sens, ***Mai zic o data ca se potriveste milionul pentru socoteala usoara.In Odessa, din nastere (nativ), dintr-un milion de locuitori, 30% stiu ucraineana si 60% rusa.Dintr-un milion , cei 30% sunt 600mii !!!!!!!!!!!!!!!!! Matematica ucraineana..******

          Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

vudejea   •   28.02.2023, 17:59

Andrei tata, libertatea e altceva decat ce predici tu acolo. Stii ce a fost Maidan-ul, adica rasturnarea puterii alese de majoritate prin manifestatii publice indelungate.Cum a fost la noi Piata Universitatii dar nea Nelu nu a asmutit armata si jandarmeria ci a chemat minerii. Isteata miscare, lua-l-ar naiba.Ei, dupa spusele tale, Maidan a fost sau nu lovitura de stat? Fara balanta trucata, fara masuri duble, masluite, raspunde te rog, nu te dezice de propriile spuse pentru ca libertatatea de exprimare e nimic fara dreptate ! Cand statul tau te trateaz cu o balanta masluita, cum te simti in tara aia? Totodata, raspunde te rog si la urmatoarea-bombardamentele NATO asupra Serbiei au fost sau nu pentru libertatatea pe criterii etnice a Kosovo? Adica ruperea Kosovo din Serbia-3000 de civili ucisi. Asadar, cu ce difera Kosovo de Donbass si Crimeea, 98% rusi?Raspunde fara dubla masura caci exact cand simti ca cineva te cantareste cu cea masluita, te prosteste efectiv,atunci te apuca dracii.Revenind la articol, femeile alea din fimare sunt violatoarele de care vorbesti? Masinile alea ce trec, de pompieri, politie si salvare, sunt cele impiedicate de care vorbeste articolul? Tu nu vezi cata spalatorie e? Nu poti sa construiesti niciodata libertate si dreptate cu minciuni si nedreptate, cu ingradiri si dubla mas. In rest, oameni cu suflete mici, marginite, incetati naiba cu troli , cu aiureli din astea.Va dati lumea libera si va purtati exact ca bolsevicii, incapabili de dialog

    hristo33   •   28.02.2023, 18:37

    vudejea   •  28.02.2023, 17:59

    Andrei tata, libertatea e altceva decat ce predici tu acolo. Stii ce a fost Maidan-ul, adica rasturnarea puterii alese de majoritate prin manifestatii publice indelungate.Cum a fost la noi Piata Universitatii dar nea Nelu nu a asmutit armata si jandarmeria ci a chemat minerii. Isteata miscare, lua-l-ar naiba.Ei, dupa spusele tale, Maidan a fost sau nu lovitura de stat? Fara balanta trucata, fara masuri duble, masluite, raspunde te rog, nu te dezice de propriile spuse pentru ca libertatatea de exprimare e nimic fara dreptate ! Cand statul tau te trateaz cu o balanta masluita, cum te simti in tara aia? Totodata, raspunde te rog si la urmatoarea-bombardamentele NATO asupra Serbiei au fost sau nu pentru libertatatea pe criterii etnice a Kosovo? Adica ruperea Kosovo din Serbia-3000 de civili ucisi. Asadar, cu ce difera Kosovo de Donbass si Crimeea, 98% rusi?Raspunde fara dubla masura caci exact cand simti ca cineva te cantareste cu cea masluita, te prosteste efectiv,atunci te apuca dracii.Revenind la articol, femeile alea din fimare sunt violatoarele de care vorbesti? Masinile alea ce trec, de pompieri, politie si salvare, sunt cele impiedicate de care vorbeste articolul? Tu nu vezi cata spalatorie e? Nu poti sa construiesti niciodata libertate si dreptate cu minciuni si nedreptate, cu ingradiri si dubla mas. In rest, oameni cu suflete mici, marginite, incetati naiba cu troli , cu aiureli din astea.Va dati lumea libera si va purtati exact ca bolsevicii, incapabili de dialog

    trollo maidanul s-a intamplat pt ca yanucovic nu s-a tinut de promisiunile electorale, sa se apropie de Eu prin. (Eu-Ukraine AssocAgreement) Yanucovic in trecut a mai fost gasit pt falsificarea alegerilor. Era un om vandut rusiei. Cum sa fie lovitura de stat odata ce milioane pe persoane au protestat si Yanucovic a fugit. Serbia a fost bombardata de Nato dupa genocidul facut de sarbi. "fake liderii" fals miscari de "separatism" in donbass a fost condusa de cetateni rusi, agenti gru/fsb Igor Strelkov si Borodai, nu a existat separatism in donbass. Dezinformarile tale n-au nici o valuare, sunt multi care stiu cum s-a intamplat din 2014.

    andrei.v.c   •   28.02.2023, 18:31

    vudejea   •  28.02.2023, 17:59

    Andrei tata, libertatea e altceva decat ce predici tu acolo. Stii ce a fost Maidan-ul, adica rasturnarea puterii alese de majoritate prin manifestatii publice indelungate.Cum a fost la noi Piata Universitatii dar nea Nelu nu a asmutit armata si jandarmeria ci a chemat minerii. Isteata miscare, lua-l-ar naiba.Ei, dupa spusele tale, Maidan a fost sau nu lovitura de stat? Fara balanta trucata, fara masuri duble, masluite, raspunde te rog, nu te dezice de propriile spuse pentru ca libertatatea de exprimare e nimic fara dreptate ! Cand statul tau te trateaz cu o balanta masluita, cum te simti in tara aia? Totodata, raspunde te rog si la urmatoarea-bombardamentele NATO asupra Serbiei au fost sau nu pentru libertatatea pe criterii etnice a Kosovo? Adica ruperea Kosovo din Serbia-3000 de civili ucisi. Asadar, cu ce difera Kosovo de Donbass si Crimeea, 98% rusi?Raspunde fara dubla masura caci exact cand simti ca cineva te cantareste cu cea masluita, te prosteste efectiv,atunci te apuca dracii.Revenind la articol, femeile alea din fimare sunt violatoarele de care vorbesti? Masinile alea ce trec, de pompieri, politie si salvare, sunt cele impiedicate de care vorbeste articolul? Tu nu vezi cata spalatorie e? Nu poti sa construiesti niciodata libertate si dreptate cu minciuni si nedreptate, cu ingradiri si dubla mas. In rest, oameni cu suflete mici, marginite, incetati naiba cu troli , cu aiureli din astea.Va dati lumea libera si va purtati exact ca bolsevicii, incapabili de dialog

    Ce spui tu că a fost la maidan in Kiev e la fel de lovitura de stat pe cât a fost și lovitura de stat "detronarea lui Ceaușescu" din 1989. Diferențele dintre ceea ce se întâmpla în Kosovo și Serbia și Donbass și Ucraina e destul de mare. Albanezii din Serbia nu aveau aceleași drepturi că rusnacii din Ucraina. Daca rușii din Ucraina erau la fel de rău tratați cum au fost albanezii din Serbia, Rusia ar fi atacat de 15-20 de ani, nu ar fi sponsorizat pe ascuns grupări teroriste. Albanezii din Serbia primeau ajutor din Albania pentru că Albania e tara mică și nu își permitea un ajutor sau o lovitură directă așa cum Rusia își permite cu Ucraina.

Ghsava77   •   28.02.2023, 16:50

Bre vudejea,*** la Putin,mars din Basarabia pamant romanesc furat de inaintasii lui putin.Gaseste un loc *** vedejea prinSiberia ***.Basarabia,nordul Bucovinei si tinulHerta au constituit parte din Moldova pentru care Stefan cel Mare a tinutba chiar i,i’a invins pe turci si acum se lafaie in tinuturile romanesti *** de rusi si ucraineni.*** sa dati inapoi Romaniei cei’ati luar.

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

Daniel1   •   28.02.2023, 16:35

Cum ramâne cu vointa poporului? Daca cei mai multi dintre moldoveni nu vor sa se uneasca cu România nu e normal sa le fie respectata dorinta lor? Daca cei mai multi dintre moldoveni nu vor razboi nu e normal ca Moldova sa ramâna neutra ? Oamenii vad ce se intâmpla in Ucraina si nu vor asa ceva ptr Moldova. Dar nu conteaza vointa lor,conteaza ce vor altii. Cum e posibil ca un numar restrâns de oameni,cu pareri contrare majoritatii,sa faca praf lumea asta? Cum e posibil ca toti care sunt la putere sa si doreasca razboaie,pandemii si alte multe mizerii? Cine îi pune de fapt la conducerea statelor si institutiilor cu putere de decizie? Cum de nu apare nimeni care sa fie votat si sa i reprezinte cu adevarat pe cei multi? Cine le opreste accesul acestor oameni de a ajunge la a lua decizii?

    hristo33   •   28.02.2023, 18:04

    Daniel1   •  28.02.2023, 16:35

    Cum ramâne cu vointa poporului? Daca cei mai multi dintre moldoveni nu vor sa se uneasca cu România nu e normal sa le fie respectata dorinta lor? Daca cei mai multi dintre moldoveni nu vor razboi nu e normal ca Moldova sa ramâna neutra ? Oamenii vad ce se intâmpla in Ucraina si nu vor asa ceva ptr Moldova. Dar nu conteaza vointa lor,conteaza ce vor altii. Cum e posibil ca un numar restrâns de oameni,cu pareri contrare majoritatii,sa faca praf lumea asta? Cum e posibil ca toti care sunt la putere sa si doreasca razboaie,pandemii si alte multe mizerii? Cine îi pune de fapt la conducerea statelor si institutiilor cu putere de decizie? Cum de nu apare nimeni care sa fie votat si sa i reprezinte cu adevarat pe cei multi? Cine le opreste accesul acestor oameni de a ajunge la a lua decizii?

    daniel.clasa4, cum ramane cu Cecenii care voiau independenta de ruSSia? de unde o scoti tu pe asta ca moldovenii nu vor unirea? Si Ucraina e tara neutra trollache.

    andrei.v.c   •   28.02.2023, 17:11

    Daniel1   •  28.02.2023, 16:35

    Cum ramâne cu vointa poporului? Daca cei mai multi dintre moldoveni nu vor sa se uneasca cu România nu e normal sa le fie respectata dorinta lor? Daca cei mai multi dintre moldoveni nu vor razboi nu e normal ca Moldova sa ramâna neutra ? Oamenii vad ce se intâmpla in Ucraina si nu vor asa ceva ptr Moldova. Dar nu conteaza vointa lor,conteaza ce vor altii. Cum e posibil ca un numar restrâns de oameni,cu pareri contrare majoritatii,sa faca praf lumea asta? Cum e posibil ca toti care sunt la putere sa si doreasca razboaie,pandemii si alte multe mizerii? Cine îi pune de fapt la conducerea statelor si institutiilor cu putere de decizie? Cum de nu apare nimeni care sa fie votat si sa i reprezinte cu adevarat pe cei multi? Cine le opreste accesul acestor oameni de a ajunge la a lua decizii?

    stiu ca esti un trol din ferma de troli ruscani, dar o sa raspund ca ceilalti ca nu creada ca parerea ta are vreo valoare. aia de care zici tu ca sunt putini si decid tot sunt de fapt cei alesi la alergeri. maia sandu a fost aleasa de majoritate. de aia ea ia deciziile. cand lumea a votat-o pe ea a votat si ceea ce vrea ea sa faca, sa apropie moldova de occident. iar logica ta e de nivelul unei pietre. e ca si cum ar fi langa casa ta niste hoti si violatori, ii vezi si vezi ca vor sa intre peste tine, vrei sa chemi politia sau pe cineva sa te apere, iar atunci hotii incep sa urle ca de fapt tu vrei violenta, ca daca erai cuminte ai fi stat linistit si nu faceai atata scandal.

      joscenzura   •   28.02.2023, 17:52

      andrei.v.c   •  28.02.2023, 17:11

      stiu ca esti un trol din ferma de troli ruscani, dar o sa raspund ca ceilalti ca nu creada ca parerea ta are vreo valoare. aia de care zici tu ca sunt putini si decid tot sunt de fapt cei alesi la alergeri. maia sandu a fost aleasa de majoritate. de aia ea ia deciziile. cand lumea a votat-o pe ea a votat si ceea ce vrea ea sa faca, sa apropie moldova de occident. iar logica ta e de nivelul unei pietre. e ca si cum ar fi langa casa ta niste hoti si violatori, ii vezi si vezi ca vor sa intre peste tine, vrei sa chemi politia sau pe cineva sa te apere, iar atunci hotii incep sa urle ca de fapt tu vrei violenta, ca daca erai cuminte ai fi stat linistit si nu faceai atata scandal.

      Troli sunteti voi care raspundeti asa, generatia Z

      Daniel1   •   28.02.2023, 17:43

      andrei.v.c   •  28.02.2023, 17:11

      stiu ca esti un trol din ferma de troli ruscani, dar o sa raspund ca ceilalti ca nu creada ca parerea ta are vreo valoare. aia de care zici tu ca sunt putini si decid tot sunt de fapt cei alesi la alergeri. maia sandu a fost aleasa de majoritate. de aia ea ia deciziile. cand lumea a votat-o pe ea a votat si ceea ce vrea ea sa faca, sa apropie moldova de occident. iar logica ta e de nivelul unei pietre. e ca si cum ar fi langa casa ta niste hoti si violatori, ii vezi si vezi ca vor sa intre peste tine, vrei sa chemi politia sau pe cineva sa te apere, iar atunci hotii incep sa urle ca de fapt tu vrei violenta, ca daca erai cuminte ai fi stat linistit si nu faceai atata scandal.

      Bai trolake ucrainean,te dai de gol dupa modul in care jignesti,arogantă specific sefului actoras pe care vad ca l copiati aproape toti. Lasati minoritatile in pace,dati Bucovina inapoi,nu mai dragati pe Bastroe si Chilia ca distrugeti Delta Dunarii,si invatati sa multumiti frumos oamenilor care va ajuta dupa ce v ati bagat pâna la gât în hazna!

        andrei.v.c   •   28.02.2023, 18:25

        Daniel1   •  28.02.2023, 17:43

        Bai trolake ucrainean,te dai de gol dupa modul in care jignesti,arogantă specific sefului actoras pe care vad ca l copiati aproape toti. Lasati minoritatile in pace,dati Bucovina inapoi,nu mai dragati pe Bastroe si Chilia ca distrugeti Delta Dunarii,si invatati sa multumiti frumos oamenilor care va ajuta dupa ce v ati bagat pâna la gât în hazna!

        Mă uimește prostia ta. Pe de o parte spui că Ucraina trebuie sa returneze Bucovina, dar pe de altă parte spui că e ok că Rusia sa invadeze Moldova, e comic câtă gimnastica logica trebuie sa faci sa poți să fii rusofon și naționalist hahaha, vezi că nu ești plătit pentru overtime

          Daniel1   •   28.02.2023, 19:36

          andrei.v.c   •  28.02.2023, 18:25

          Mă uimește prostia ta. Pe de o parte spui că Ucraina trebuie sa returneze Bucovina, dar pe de altă parte spui că e ok că Rusia sa invadeze Moldova, e comic câtă gimnastica logica trebuie sa faci sa poți să fii rusofon și naționalist hahaha, vezi că nu ești plătit pentru overtime

          Bai trolake ucran,platit esti tu. Si prost tot tu. Unde am spus eu ca vreau ca Moldova sa fie invadata,ocupata etc de rusi? Purtati in sânge adn ul lui Banderas si va mândriti cu asta. Hai bâsti din Romania si pe front cu voi.

        hristo33   •   28.02.2023, 18:08

        Daniel1   •  28.02.2023, 17:43

        Bai trolake ucrainean,te dai de gol dupa modul in care jignesti,arogantă specific sefului actoras pe care vad ca l copiati aproape toti. Lasati minoritatile in pace,dati Bucovina inapoi,nu mai dragati pe Bastroe si Chilia ca distrugeti Delta Dunarii,si invatati sa multumiti frumos oamenilor care va ajuta dupa ce v ati bagat pâna la gât în hazna!

        asta e parpaclache de pe gsp, josnic russotroll. du-te ruSSia p(r) postacule.

sorine   •   28.02.2023, 16:30

Mda! ,,Democratie,Libertate? Dupa cum vad,au dreptul sa zica ce vor numai cei ce sunt cu Maia si cu Occidentul (SUA). Ceilalti care nu sunt de acord cu aceasta politica,sunt criminali,fascisti,putinisti atacatori ai democratiei moldovene! Daca ne uitam bine astea sunt de fapt vechi lozinci comuniste! Cine nu e cu noi,este imperialist,capitalist,Spion! Asa ca am scapat de comunisti si am dat de capitalistii democrati,care sunt mai rai,decât aia dinainte! Fratilor asta nu mai este democratie si libertate! Numai ca astia de azi,globalistii au metode si mijloace de oprimare de o mie de ori mai sofisticate. Jos capitalismul globalist si Bidonist,jos Putin cu siberienii lui,noi vrem sa traim ca elvetienii. Politica buna este cea care slujeste Poporul,nu Conducatorii!

    hristo33   •   28.02.2023, 18:21

    sorine   •  28.02.2023, 16:30

    Mda! ,,Democratie,Libertate? Dupa cum vad,au dreptul sa zica ce vor numai cei ce sunt cu Maia si cu Occidentul (SUA). Ceilalti care nu sunt de acord cu aceasta politica,sunt criminali,fascisti,putinisti atacatori ai democratiei moldovene! Daca ne uitam bine astea sunt de fapt vechi lozinci comuniste! Cine nu e cu noi,este imperialist,capitalist,Spion! Asa ca am scapat de comunisti si am dat de capitalistii democrati,care sunt mai rai,decât aia dinainte! Fratilor asta nu mai este democratie si libertate! Numai ca astia de azi,globalistii au metode si mijloace de oprimare de o mie de ori mai sofisticate. Jos capitalismul globalist si Bidonist,jos Putin cu siberienii lui,noi vrem sa traim ca elvetienii. Politica buna este cea care slujeste Poporul,nu Conducatorii!

    parpalache, pe cate conturi postezi? imi dau seama dupa cum scrii ca esti trollo. "Asa ca am scapat de comunisti si am dat de capitalistii democrati,care sunt mai rai,decât aia dinainte!" sigur n-ai trait in comunism sa vezi cum e. Esti disperat de postezi dupa multiple conturi. Moderatorii trebuie sa interzica astia cu 10 conturi care fac propaganda sputnik.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close