Un BMW X6, cel mai scump produs
De altfel, cel mai scump produs vândut vreodată online în România e un BMW X6, comercializat la preţul de 66.500 de euro, cu un discount de 20.000 de euro faţă de tariful de listă. Tot cei de la eMAG au vândut şi produse la preţuri de 1-8 lei, dar aparent “dintr-o eroare tehnică”.
Printre ele, un telefon de 1.500 de lei care a fost cumpărat cu 1 leu, dar şi un laptop şi un televizor de 4.000 de lei, vândute fiecare cu 3 lei.
Cumpărăm orice, oricât
Flanco a strâns, weekendul trecut, peste un milion de cumpărători în 87 de magazine din ţară. Cele 400.000 de produse cu preţuri reduse au adus retailerului încasări de peste 110 milioane lei, cu 50 de milioane de lei mai mult decât în 2013. Reducerile maxime aplicate au fost de 80%, iar cele medii, de 35-45%.
Şi Domo a pus la raft, dar şi online, sute de produse cu reduceri de până la 80% faţă de preţul obişnuit. Vânzările de până acum depăşesc 22 de milioane de euro, dar reducerile continuă.
De pe Oktal.ro s-au cumpărat în special telefoane, televizoare şi laptopuri, vânzările depăşind un milion de euro. Şi retailerul foto F64 Studio a făcut încasări de aproape 13 milioane de lei, cu trei milioane de lei mai mari decât în campania anterioară.
În final, să nu uităm nici de haine – mai toate magazinele din ţară au tăiat din preţuri. Pe siteuri, reducerile la cizme sau geci au depăşit 70%. Fashion- Days.ro, de exemplu, a înregistrat peste 30.000 de comenzi în primele zece ore de Black Friday.
Iată unde continuă campania Black Friday
La fel ca în 2013, şi anul acesta România a mutat “Crăciunul” cumpărăturilor, ziua de Black Friday, care marchează startul cumpărăturilor de Sărbători, cu o săptămână mai devreme. Totuşi, au mai rămas şi comercianţi care au decis să vină cu ofertele speciale pe 28 noiembrie, ziua când toată planeta cumpără la preţ redus. n Site-ul bilete.ro vinde 15.000 de bilete cu preţuri mai mici de până la 50%, la 100 de evenimente, spectacole de teatru, film sau concerte. Oferta este valabilă 96 de ore, între 28 noiembrie şi 1 decembrie.
Retailerul H&M intră, vineri, în campania Black Friday. Discounturile diferă, însă, în funcţie de valoarea bonului de cumpărături (10% reducere pentru cumpărături între 100 şi 149,90 de lei, 15% – cumpărături între 150 şi 199,90 de lei, 20% – cumpărături ce depăşesc 200 de lei).
Vineri, de la 6 dimineaţa, şi Floridelux.ro va afişa preţuri tăiate cu până la 50%, pentru buchete şi aranjamente florale, dar şi cadouri, plante de interior sau brazi de Crăciun. În total, florăria online reduce preţurile a peste 60 de produse, care trebuie comandate şi achitate doar în 28 noiembrie, urmând să fie livrate gratuit oriunde în România.
Adevăratul Black Friday, cel inventat de americani şi care are loc în ultima vineri a lunii noiembrie, este sărbătorit şi de Militari Shopping Center. Magazinele din cadrul galeriei, precum C&A, Domo, Hervis, House of Art, Jysk sau Noriel, anunţă reduceri de până la 70%, în limita stocului disponibil.
Clienţii ZorileStore.ro care n-au apucat să comande nimic săptămâna trecută vor putea s-o facă la sfârşitul acestei săptămâni, în a doua parte a Black Friday, când reducerile vor ajunge până la 90 %.
Așteptăm întrebări și sugestii la adresa de e-mail tehnologie@libertatea.ro
Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!