“Din păcate, pe anumite televiziuni rulează în continuare un clip publicitar plătit din bani publici pentru a face reclamă companiilor conduse de primărie, este vorba de compania de consolidări şi compania Parking SA, cea pentru parcări. Sunt două clipuri care în mod mincinos vorbesc despre realizările actualei administraţii ca şi când ar fi avut vreun merit în această privinţă. Fac un apel pentru încetarea difuzării acestor clipuri, astfel încât bucureştenii să nu fie influenţaţi cu nimic în dreptul lor de a vota. Am încredere în bucureşteni, ştiu că pot diferenţia între publicitate făcută din banii lor pentru interesele unor candidaţi şi unor formaţiuni politice şi un comportament civilizat pe care toţi candidaţii trebuie să-l aibă astăzi”, a declarat Violeta Alexandru, la sediul organizaţiei PNL Bucureşti.
Totodată, aceasta a cerut Consiliului Național al Audiovizualului să aibă în vedere că Biroul Electoral de Circumscripţie a spus “foarte clar” că aceste reclame nu pot fi difuzate, întrucât ele induc electoratului “un mesaj părtinitor” cu privire la realizările unui candidat.
“Trebuie oprite de îndată aceste clipuri difuzate pe televiziuni”, mai spune Violeta Alexandru.
Urmăriți pe Libertatea:
- primele date ale EXIT POLL București
- live update cu prezența la vot la alegerile locale 2020
- live update cu prezența la vot în București la alegerile locale 2020
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro