Sursă foto: YouTube.
Videoclipul a devenit viral în cursul zilei de ieri, fiind vizualizat de aproape 1,4 milioane de ori, însă, aseară, o companie de social media a recunoscut că a fost vorba despre o campanie de marketing pentru a promova stațiunea australiană în care a fost filmat. În imaginile încărcate, „Natalie”, rol jucat de o actriță numită Alizee Michel, povestește cum, în excursia sa în Mooloolaba, aceasta a petrecut „o noapte frumoasă” alături de un bărbat „foarte drăguț”, de care s-a îndrăgostit la prima vedere și cu care a și rămas însărcinată, dar pe-al cărui număr de telefon l-a pierdut ulterior. În consecință, fata explică că s-a întors în Australia pentru a-l găsi pe tatăl copilului său și că are nevoie de ajutor pentru acest lucru. Ea îi îndeamnă pe internauți să dea share filmulețului respectiv pentru ca povestea sa să aibă șanse cât mai mari să ajungă la urechile presupusului viitor tătic. Deși mulți și-au arătat interesul și îngrijorarea pentru situația fetei, au fost și sceptici care au pus la îndoială veridicitatea faptelor. Se pare că aceștia au avut dreptate, întrucât, la numai o zi după încărcarea primului filmuleț, a apărut un alt videoclip, care clarifică despre ce este vorba, de fapt. În noile imagini, Alizee spune doar „L-am găsit!” înainte de a se da la o parte din cadru, locul său fiind luat de Andy Sellar, un expert social media care explică că totul a fost doar o cascadorie de marketing. Cu toate acestea, noul videoclip nu a fost primit cu brațele deschise de internauți, mulți socotind inițiativa ca fiind una „bolnavă”, deloc amuzantă. De asemenea, alte voci consideră că Sellar este un „nenorocit”. Mai mult decât atât, pe Internet circulă comentarii răutăcioase la adresa echipei din spatele acestei campanii, oamenii ajungând să vadă cu ochi critici chiar și stațiunea australiană pentru care s-a creat atâta vâlvă: „Bucurați-vă de vacanța voastră în Mooloolaba, unde sunt o gramadă de turiști care ar face orice pentru niște bani cash și o viză.”