DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri Externe Acasa | Ştiri | Știri Externe

Vladimir Putin a obținut o victorie categorică, în scrutinul criticat de Occident. Principalele concluzii după alegerile prezidențiale din Rusia

« Înapoi la articol

Comentarii (26)

Vladov   •   20.03.2024, 09:32

HAHAHAHA !!! Pai cum putea avea Putin altceva decat o victorie categorica, daca nu au avut curaj sa voteze decat adeptii lui, aia vreo 30% ??? Iliescu in 1990 a luat 87 %, Ceausescu lua tot timpul 99,90%. Parafrazand celebrul banc cu Stalin, eu, ca presedinte de stat, i-as fi trimis in prima zi de alegeri, la prima ora, un mesaj: VA FELICIT PENTRU STRALUCITA VICTORIE, REPURTATA IN ALEGERI . Dupa care as reveni: OOPS, AM UITAT DE FUSUL ORAR !!! 🤣🤣🤣🤣🤣

Don_Quijote   •   19.03.2024, 06:55

Este greu de digerat pentru noi, europenii, această victorie categorică a lui Putin, dar ea ne arată foarte clar că rușii chiar așa sunt, precum conducătorul lor, și devine tot mai limpede că neam de neamul nostru nu vom putea avea nicio relație normală cu Rusia, prin urmare să trecem la treabă, să-i scoatem din Ucraina afară, să contruim un zid între noi și ei, și mai vorbim peste 100 de ani.

tasemur10   •   18.03.2024, 12:05

Toma Caragiu avea o vorbă: "concursul se ține joi, dar postul e ocupat de marți"! Așa și cu "scrutinul" și "victoria zdrobitoare" ale lui Putler. Pare comic, dar e foarte trist.

    VolodimirZelenski   •   18.03.2024, 14:43

    tasemur10   •  18.03.2024, 12:05

    Toma Caragiu avea o vorbă: "concursul se ține joi, dar postul e ocupat de marți"! Așa și cu "scrutinul" și "victoria zdrobitoare" ale lui Putler. Pare comic, dar e foarte trist.

    Ai perfecta dreptate aici!

Trandafir   •   18.03.2024, 10:35

Ce i-ar place lui Klaus Werner sa mai aiba un madat de 5 ani, sa fie in excursii permanente pe banii prostilor care l-au ales. Prost am fost si eu.

Horea33   •   18.03.2024, 10:25

Comentacii de serviciu să-și amintească sau, dacă habar n-au să întrebe, cum a fost ales Pingelică în România timp de zeci de ani! Mare șmecherie că stă unul președinte 30 de ani sau doar 10 dacă populimea suferă! Putin și-a tras palat, Iohannis și-a tras palat; mujicul o duce de azi pe mâine, românul tot așa! În Rusia benzina costă 50 de eurocenți, în România costă aproape 2 euro. Salariile sunt cam la fel.

    robert720   •   18.03.2024, 16:07

    Horea33   •  18.03.2024, 10:25

    Comentacii de serviciu să-și amintească sau, dacă habar n-au să întrebe, cum a fost ales Pingelică în România timp de zeci de ani! Mare șmecherie că stă unul președinte 30 de ani sau doar 10 dacă populimea suferă! Putin și-a tras palat, Iohannis și-a tras palat; mujicul o duce de azi pe mâine, românul tot așa! În Rusia benzina costă 50 de eurocenți, în România costă aproape 2 euro. Salariile sunt cam la fel.

    Pai, du-te, ba, in Rusia!!! Tu stii cat de repede se acorda cetatenia rusa si dreptul (adica obligatia) de-a merge pe front? Glumesc, evident ca stii, tiraspoleanule...

      Horea33   •   18.03.2024, 17:04

      robert720   •  18.03.2024, 16:07

      Pai, du-te, ba, in Rusia!!! Tu stii cat de repede se acorda cetatenia rusa si dreptul (adica obligatia) de-a merge pe front? Glumesc, evident ca stii, tiraspoleanule...

      Sănătate ție și familiei tale, știi tu! O să mă duc, trebuie să fie și ea de acord, tu când pleci în delegație?

    VolodimirZelenski   •   18.03.2024, 14:44

    Horea33   •  18.03.2024, 10:25

    Comentacii de serviciu să-și amintească sau, dacă habar n-au să întrebe, cum a fost ales Pingelică în România timp de zeci de ani! Mare șmecherie că stă unul președinte 30 de ani sau doar 10 dacă populimea suferă! Putin și-a tras palat, Iohannis și-a tras palat; mujicul o duce de azi pe mâine, românul tot așa! În Rusia benzina costă 50 de eurocenți, în România costă aproape 2 euro. Salariile sunt cam la fel.

    Fals! In Ruzzia, salariile sunt cu mult sub cele din Romania. Cu mult.

      Horea33   •   18.03.2024, 17:00

      VolodimirZelenski   •  18.03.2024, 14:44

      Fals! In Ruzzia, salariile sunt cu mult sub cele din Romania. Cu mult.

      Știi ***, cifra salariului nu e chiar atât de importantă, important este ce poți cumpăra cu acel salariu! Din clipurile postate de etnicul maghiar care a mers cu un Duster până la Oymiakon, un pălmaș român plătit cu salariul minim pe economie cumpără cu o treime mai puțin ORICE din traiul de zi cu zi față de un mujic plătit cu același salariu! A filmat omul prețurile în magazin, la benzinărie, pe unde a fost! Sunt la jumătate unele față de cele ale noastre, vorbesc de bunuri de strictă necesitate, nu figuri! Plimbă ursul, cântă la altă masă!

      parpalache   •   18.03.2024, 16:13

      VolodimirZelenski   •  18.03.2024, 14:44

      Fals! In Ruzzia, salariile sunt cu mult sub cele din Romania. Cu mult.

      Politrucule de serviciu!Ești... „plumb” la informație!Ești setat numai pe...dezinformație?!

        robert720   •   18.03.2024, 17:05

        parpalache   •  18.03.2024, 16:13

        Politrucule de serviciu!Ești... „plumb” la informație!Ești setat numai pe...dezinformație?!

        Prepeleac, vezi ca rusii s-ar putea sa nu-ti plateasca solda luna asta. Ca au avut pierderi mari, prepeleacule.

          parpalache   •   18.03.2024, 18:23

          robert720   •  18.03.2024, 17:05

          Prepeleac, vezi ca rusii s-ar putea sa nu-ti plateasca solda luna asta. Ca au avut pierderi mari, prepeleacule.

          Papoagal boy! Prea multa prostie se cheama imbecitate!Mie imi trimite rublele Putin personal -cu un porumbel calator-direct de la fereastra biroului sau de la Kremlin!

Trandafir   •   18.03.2024, 10:13

Nimic nou, nimic neasteptat. Asta este traditia in Rusia. Rusia este un stat politionesc, nedemocratic. Dar din foarte multe motive Putin este sustinut in mod real de mai mult de 50 % din poporurul rus.

    VolodimirZelenski   •   18.03.2024, 14:44

    Trandafir   •  18.03.2024, 10:13

    Nimic nou, nimic neasteptat. Asta este traditia in Rusia. Rusia este un stat politionesc, nedemocratic. Dar din foarte multe motive Putin este sustinut in mod real de mai mult de 50 % din poporurul rus.

    50%? Mai scoate cateva procente si ajungi la o valoare reala.

Marica13   •   18.03.2024, 10:09

Vrea el multe....dar nu stiu daca mai prinde sfarsitul mandatului.....

TZTZ   •   18.03.2024, 09:57

Pe bune? Ce concluzii se pot trage?

Tighi   •   18.03.2024, 09:53

Alegerile prezidențiale din România s-au desfășurat pe 20 mai 1990, dată cunoscută sub denumirea de Duminica Orbului. Din numărul total de 17.200.722 alegători, s-au prezentat la vot 14.826.616 (86,19%). Voturile validate au fost 14.378.693. Alegerile au fost câștigate de Ion Iliescu și de Frontul Salvării Naționale (FSN)cu 86,19% Intrebare retorică : Aceste alegeri au fost democratice ?

    parpalache   •   18.03.2024, 16:22

    Tighi   •  18.03.2024, 09:53

    Alegerile prezidențiale din România s-au desfășurat pe 20 mai 1990, dată cunoscută sub denumirea de Duminica Orbului. Din numărul total de 17.200.722 alegători, s-au prezentat la vot 14.826.616 (86,19%). Voturile validate au fost 14.378.693. Alegerile au fost câștigate de Ion Iliescu și de Frontul Salvării Naționale (FSN)cu 86,19% Intrebare retorică : Aceste alegeri au fost democratice ?

    Da au fost!In primul rând pentru ca s-au prezentat 15 milioane de cetațeni-din 17 milioane cu drept de vot-(nu ca acum când voteaza 30%-adica trepadușii partidelor)!Iar votul de 86% a fost clar un vot CONTRA capitalismului!„Nu ne vindem țara”scandau bucureștenii in fața sediului„partidelor istorice”!Dar Iliescu știa ca România nu are opțiunea de a hotarâ sigura și ca soarta țarii fusese pecetluita inca din 1988-prin Tratatul de la Malta!Și- dupa ce semnalizase la stânga-a virat la...dreapta!

    VolodimirZelenski   •   18.03.2024, 14:45

    Tighi   •  18.03.2024, 09:53

    Alegerile prezidențiale din România s-au desfășurat pe 20 mai 1990, dată cunoscută sub denumirea de Duminica Orbului. Din numărul total de 17.200.722 alegători, s-au prezentat la vot 14.826.616 (86,19%). Voturile validate au fost 14.378.693. Alegerile au fost câștigate de Ion Iliescu și de Frontul Salvării Naționale (FSN)cu 86,19% Intrebare retorică : Aceste alegeri au fost democratice ?

    Care e legatura dintre una si alta? Niciuna.

danutz61   •   18.03.2024, 09:42

E marfa online, insa online esti urmarit super usor dupa IP si, in colaborare cu providerul, si dupa MAC. Nu as fi votat online ca sa am probleme, mai bine nu votam.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close