Povestea ”Broscuței” a început în 1925, când inginerul austro-ungar Bela Barenyi a conceput un prototip care avea să stea la baza renumitului model, scrie playtech.ro.
Prima mașină Beetle ieșea pe poarta fabricii din Wolfsburg, condusă la acea vreme de Ferdinand Porche, în 1938. Se spune că Beetle a fost produsă din dorinaț lui Hitler care își dorea o mașină a poporului. Cel de-al doilea Război Mondial a oprit fabricarea vehiculului, iar uzina s-a transformat în fabrică de armament. Mașinile au început să iasă din nou din fabrică la 5 ani după încheierea conflictului mondial.
În doar 5 ani, producția de Beetle a crescut spectaculos. În 1955, numărul de mașini produse a ajuns la un milion, iar la începutul anilor 60, mașina a fost introdusă și pe piața din SUA, unde va deveni foarte populară.
În anul 2012, Volkswagen a reînviat modelul care a făcut istorie pe întregul glob pământesc, dar 6 ani mai târziu a decis să nu mai producă mașina. Anunțul a fost făcut de Frank Welsch, reprezentant al departamentului de cercetare și dezvoltare al companiei nemțești. Motivul? Vânzările slabe.
”Beetle a făcut istorie, dar nu vom mai lansa o nouă generație,” a declarat neamțul Frank Welsch la Salonul Auto de la Geneva, care se desfășoară în aceste zile. Locul lui Beetle va fi luat de conceptul ID Buzz, care va apărea în 2022 și va fi complet electric.
În total, până acum, au fost produse 15.444.858 de unități pe fabricile din Germania și 3.350.000 în cele din Brazilia.
VIDEO/Fosta unitate militară în care au fost executați soții Ceaușescu va fi reamenajată. Un mall se va construi în apropiere
EXCLUSIV/ Buncărele incandescente, locul în care pompierii învață să ”citească” focul. Temperaturile depășesc, la antrenamente, 1.000 de grade Celsius
Marş de amploare pentru autonomia Ţinutului Secuiesc. Peste 40.000 de persoane vor participa