Noua siglă va fi prezentată în 2019, odată cu lansarea unor modele electrice. Adaptându-se perioadei actuale, sigla va trebui să fie vizibilă atât pe maşini cât şi pe ecranele smartphone-urilor, a anunţat Jochen Sengpiehl, şeful de marketing al brandului VW.

Brandul VW nu este în cea mai bună formă, comparativ cu anii precedenţi”, deoarece marca şi-a pierdut din atracţie încercând să fie „prea nemţească”. „Nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel”, a declarat Sengpiehl.

Emblema VW, modificată ultima dată în urmă cu şase ani cu o imagine tridimensională, s-a schimbat foarte puţin de la renaşterea producătorului auto, după al Doilea Război Mondial.

De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale şi a reţelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici să treacă la vehiculele electrice.

O imagine proaspătă a brandului reprezintă cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pieţei vehiculelor electrice.

Principala provocare este: Cum facem să pătrundă oamenii în lumea electrică. Vrem ca oamenii să se amuze cu asta. Trebuie să fim mai plini de culoare”, a afirmat Sengpiehl.

În urma scandalului Dieselgate, un fost director Volkswagen a fost condamnat la șapte ani de închisoare.

Au fost și percheziţii la sediul principal Audi, în scandalul Dieselgate.

Și Mercedes ar fi trișat la testele de poluare cu ajutorul unui soft, la fel ca Volkswagen.

Totuși, în pofida amenzilor, a litigiilor judiciare şi a prejudicierii reputaţiei companiei în urma Dieselgate, grupul VW a raportat în 2017 vânzări record de 10,74 milioane de vehicule şi un profit de 11,6 miliarde de euro (14,3 miliarde de dolari), precizează sursa citată.

Cu toate acestea, Germania vrea să facă gratuit transportul public pentru a reduce emisiile.

FOTO – Hepta



CITEȘTE ȘI… VIDEO/ Bucureștiul are peste 200 de străzi de pământ. În Capitală, ca la țară!