Potrivit unor surse oficiale, raportul comisiei de anchetă va evidenţia faptul că vremea nefavorabilă ar fi fost un factor în prăbuşirea avionului care zbura pe ruta Rio de Janeiro – Paris, însă principala problemă ar fi senzorii pentru stabilirea vitezei. Agenţia Europeană pentru Siguranţa Aeriană (EASA) probabil va fi întrebată de ce nu a luat niciodată măsuri pentru remedierea problemelor la avioanele de tip Airbus 330-340. „EASA are o obligaţie legală şi morală să abordeze o dată şi pentru totdeauna această problemă. Dacă un sistem este defect, atunci toată flota trebuie menţinută la sol”, afirmă James Healy-Pratt, reprezentantul companiei de avocatură Stewarts Law.

Firma de avocatură este reprezentantul legal al familiilor a 20 dintre victimele cursei Air France 447. Deocamdată, echipele de intervenţie au identificat doar 11 dintre cele 50 de cadavre recuperate din Oceanul Atlantic.

Urmărește-ne pe Google News