Amazon, cel mai mare retailer online din lume, îşi măreşte echipa cu un Customer Advisor, bun vorbitor de spaniolă sau italiană. Jobul este flexibil, avantajul fiind că poţi lucra de acasă.
Pe lângă cunoaşterea unei limbi străine, ai nevoie de excelente abilităţi de comunicare verbală şi scrisă, orientare spre client, capacitate de a lucra autonom/independent. Vei oferi asistenţă clienţilor prin telefon, e-mail sau chat şi vei răspunde solicitărilor acestora. Programul ţi-l faci singur în intervalul 07:00 – 24.00. Pachetul tău de beneficii cuprinde: venituri lunare consistente ce includ parte fixă şi parte variabilă, în funcţie de performanţă, participarea la sesiuni de training Customer Support în mediul online. Actualizează CV-ul şi aplică prin eJobs.ro.
Amazon Shop recrutează şi Customer Support – Home Office – French Native/Italian Speaker. Au nevoie de o persoană proactivă şi organizată, orientată spre rezolvarea problemelor, fluentă în limba italiană şi în franceză, cu experienţă în servicii pentru clienţi. Vei fi responsabil(ă) de menţinenerea unor relaţii bune cu acei clienţi interni şi externi, dar şi de respectarea deadline-urilor şi pregătirea documentaţiei şi rapoartelor necesare activităţii.
Tot cu limba italiană găseşti job de Moderator Conţinut Online la Pro Business Communication Services, o companie de business process outsourcing, care oferă servicii în acest domeniu clienţilor din Europa de Vest. Poţi lucra în regim part-time sau full-time, de la birou sau de acasă, principalele cerinţe fiind: cunoştinţele de limba italiană la nivel avansat, acurateţea în scris în limba italiană, atenţia la detalii, viteza în operarea calculatorului, disponibilitatea pentru lucrul în ture, inclusiv în weekend. Angajatorul oferă: salariu motivant, program flexibil, traininguri periodice şi teambuilding-uri. Aceleaşi cerinţe şi beneficii sunt valabile şi pentru postul de Moderator Conţinut Online în limba germană. 3 posturi sunt disponibile aici.
Dacă ai experienţă în vânzări, poţi să lucrezi chiar de la biroul tău de acasă. Pe eJobs.ro găseşti un job care îţi va plăcea: Agent Vânzări – Home Office. Pentru a te califica, ai nevoie de capacitate de a lucra independent într-o manieră profesionistă și eficientă, cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, e-mail); minimum studii liceale; dorinţă permanentă de a învăţa, organizare, atenţie la detalii. Ai şanse de reuşită cu o atitudine persistentă şi dedicare 100% în tot ceea ce faci. Angajatorul oferă: salariu fix, bonusuri de performanţă, laptop, traininguri de dezvoltare profesională, libertate de a te organiza dupa bunul plac.
Eşti talentat în design şi vrei să-ţi începi cariera vara aceasta chiar de acasă? Editura Cutiuţa cu poveşti caută Graphic Designer pentru internship. Îşi doreşte să te trezești în fiecare dimineață animat(ă) de ideea că lucrezi chiar în locul în care ți-ai propus, poate chiar din sufrageria ta cu vedere la Ocean. Pentru ca vestea să ţi se ducă peste șapte mări și șapte țări, ai nevoie de experienţă, cunoştinţe de Adobe InDesign și Corel Draw/Adobe Photoshop, interes pentru povești și, mai ales, reprezentările lor vizuale, capacitate de a lucra în echipă, dar și pe cont propriu. Misiunea ta va fi să creezi e-book-uri, broșuri, pliante şi afișe. Vei lucra de acasă și îți vei face programul cum dorești. Internship-ul este pe o perioadă de 3 luni cu posibilitatea angajării. Aplică prin eJobs.ro.