1. Detalii care fac diferenţa. Nivelul de echipare, tehnologiile de care beneficiază maşina ta joacă un rol important în convingerea clientului. Iar dacă ai cu ce te lauda, de ce nu ai face-o? ”Menţionează în anunţ dacă are sau nu închidere centralizată, aer condiţionat sau climatronic, radio, GPS, numărul de airgaburi, tipul tapiţeriei. Astfel, îţi vei convinge clientela care are de-a face cu un autoturism bine întreţinut şi cu un vânzător onest şi implicat”, ne-a spus Bogdan Bartok, specialist autu de la www.automobil1.ro.
2. Pozele. Se spune că o poză face cât o mie de cuvinte! Tocmai de aceea, un anunţ fără imagini este practic nul. Înainte să tragi câteva cadre cu maşina, asigură-te că este curată. Imaginea neîngrijită se va reflecta asupra întregului istoric al maşinii. Publică poze atât cu exteriorul, cât şi cu interiorul.
3. Evită limbajul de cartier sau de messenger! Scrie corect cuvintele şi nu folosi termeni de argou sau incorecţi, de exemplu: tziplă, genţi sau jenţi (in loc de jante), opsion, Filips, sau, mai grav, “reno” în loc de Renault.