Mark Zuckerberg, CEO al Facebook, a anunțat că a fost implementat un sistem de ierarhizare a companiilor media, în funcție de gradul de încredere de care se bucură în rândul consumatorilor de știri.
Șeful rețelei sociale a făcut acest anunț la o întâlnire cu lideri din domeniu – de la The New York Times, CNN, The Wall Street Journal, NBC, HuffPost și multe altele -, care a avut loc marți, în Calitfornia.
Zuckerberg a spus că Facebook (care lansează un serviciu de matrimoniale) a colectat informații despre modul în care consumatorii văd brandurile media, respectiv dacă aceștia au auzit de anumite publicații și dacă au încredere în ele ca sursă de informații.
”Am introdus datele în sistem şi acţionează în sensul de a promova sau suprima (informaţiile, n.r.) şi vom regla intensitatea acestuia de-a lungul timpului”, a dezvăluit Mark Zuckerberg, transmite Mediafax.
Totodată, Facebook va investi ”miliarde de dolari” într-o combinație de inteligență artificială și zeci de mii de moderatori umani pentru a preveni răspândirea informațiilor false și propaganda.
La aceeași întâlnire, Zuckerberg a mai spus că va fi păstrat sistemul de criptare al WhatsApp, cu care se mândrește.
”WhatsApp nu era criptat complet când l-am cumpărat”, a mai declratat Zuckerberg. El a mai precizat că în prezent este cea mai mare rețea de comunicare criptate complet din lume.
Șeful platformei sociale a mai spus că unul dintre scopurile Facebook în ceea ce privește industria media este de a finanța mai mult jurnalismul de investigație.
FOTO: EPA
VIDEO/“Umbra” Stelei Popescu de la 2 Mai. Cum arată vila de vacanţă a fostei actriţe