Un şofer de pe linia 302 s-a chinuit să închidă uşa cabinei sale minute în şir ca să plece din staţie. Când în sfârşit s-a închis, uşa nu mai voia să se deschidă. Blocat înăuntru, şoferul a pornit așa la drum, relatează Digi24.
Problemele autobuzelor turceşti sunt subiectul principal de discuţie la fiecare capăt de linie. Conducerea STB a comunicat deja că a fost înregistrat un singur incident izolat iar restul….. sunt din cauza șoferilor care nu știu să ajusteze setările!
Șofer: S-au defectat deja. Din prima zi ?
Alt șofer: Păi da, s-au stricat.
Reporter: Câteva?
Șofer: Sunt mai multe! Sunt prost concepute”. Aceasta este conversația unui șofer cu un jurnalist.
Șoferii au interdicție să vorbească, dar sindicaliștii și-au făcut curaj. Cea mai mare problemă cu care se confruntă este că nu fabricantul remediază problemele timp de opt ani, ci chiar angajașii STB
”În condiţiile în care firma Otokar asigură mentenanţa, de ce sunt întreţinute de personalul STB, fost RATB? Sunt remediate de către salariaţii Societăţii de Transport Bucureşti” a spus Mihai Trancă, lider sindical STB.
”Se improvizează! Există o echipă, din ce am înţeles, reprezentantă a firmei Otokar care vine prin diferite unităţi, unde sunt autobuzele, şi le mai acordă sprijin” a explicat liderul sindical.
Duminică dimineață, la ora 11:00, un alt autobuz nou staționa cu avariile puse la Universitate, sensul către Piața Rosetti.
Citește și; Love, not war! Fotografia-simbol a Centenarului Marii Uniri. Cine sunt tinerii militari care s-au sărutat chiar înainte de defilarea pe sub Arcul de Triumf
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro