Organizația non-guvernamentală a publicat imaginile pe Facebook, subliniind că s-a ajuns în această situație din cauza implementării defectuoase a proiectului, arată hotnews.ro.
„În ultima perioadă, în acest ultim punct rămas în urmă s-a avansat într-un ritm alert, însă o alunecare de teren apărută în urmă cu aproximativ o săptămână ar putea produce întârzieri nedorite. Din informațiile vehiculate până acum, zona alunecării de teren este una de falie geologică, având alte caracteristici decât restul dealului. Primele semne au apărut încă de la finalul lui 2017, însă constructorul (UMB) a continuat implementarea soluției tehnice decise de experții săi și apoi aprobată de CNAIR”, transmite Asociația Pro Infrastructură.
„Acesta este un nou exemplu de pregătire defectuoasă a proiectului la nivel de studiu de fezabilitate. În porțiunea în cauză nu a fost executat nici măcar un foraj geotehnic de către proiectant (DIWI Consult). Rezultatul? În etapa de execuție apar probleme și întârzieri, plus costuri suplimentare!”, a scris Asociația Pro Infrastructura.
Citește și: EXCLUSIV/ Mărturii din orfelinatul ororilor. Un angajat al unui centru pentru copii cu dizabilități face dezvăluiri cutremurătoare: recunoaște că au bătut minorii, dar dă vina pe sistem
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro