Conducătorii auto care au scăpat teferi din nenoriocirea produsă sâmbătă au intrat primii în audierile care aveau să se întindă pe durata a două zile. Apoi, o echipă mobilă de anchetatori a mers la fiecare spital unde au fost internați șoferii răniți și au continuat interogatoriile. Foarte mulți dintre șoferii implicați în carambol de pe A2 au acuzat faptul că ceața nu ar fi fost semnalată electronic pe panourile de averizare ale autostrăzii! ”Chiar dacă a fost așa, lucru care va fi dovedit de investigații, nu trebuiau să ruleze cu 90 -100 de km/h sa chiar mai mult în condițiile în care vizibilitatea a fost, pe alocuri chiar și de doar 15 m! Toți au partea lor de vină”, au explicat surse apropiate anchetei.
În paralel, echipe formate din procurori, polițiști și specialiști RAR au expertizat – în prezența proprietarilor -, fiecare dintre cele 33 de autoturisme avariate în carambol. ”Mașinile au fost duse cu platforme în curtea Poliției Autostrada Soarelui. Acolo, echipele tehnice le-au expertizat static pentru a vedea dacă din punct de vedere tehnic aveau dreptul să se deplaseze pe drumurile publice. Procesele verbale de constatare vor ajunge la dosar”, ne-au dezvăluit surse judiciare.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro