Astfel, în total, anul acesta s-au înregistrat 390 de milioane de căutări pe eMAG, cu 67% mai multe față de anul trecut.
Cel mai căutat produs a fost „squishy”, în timp ce „kendama”, care a dominat căutările în 2017, a înregistrat cea mai vizibilă scădere.
În topul căutărilor, ceasurile sunt însă primele.
eMAG este cel mai mare retailer online din România și este controlat de către grupul sud-african Naspers. Compania este condusă de către antreprenorul Iulian Stanciu.
Iată top 10 al căutărilor:
1. Ceas
2. Squishy
3. Căști
4. Samsung
5. iPhone
6. Bicicletă
7. Frigider
8. Aragaz
9. Anvelope
10. Troller
Căutări extrem de precise
Pe lângă acestea, românii au avut câteodată căutări extrem de precise, precum „telefon pentru mătușa mea Gabriela” sau „biberoane care nu curg numai dacă trage bebe”.
Altele au fost pur și simplu întrebări precum: „ce meci e astăzi în campionat” sau „cum pîrlești un pork”.
Altcineva a întrebat „rezultate examen” în vreme ce alte persoane au căutat un „acumulator de căruță”.
Retailerul online a grupat căutările amuzante în mai multe categorii.
Categoria Cum se aude, așa se scrie
• senvici meicăr
• big de ras gilet
• haloin
Categoria În curând pe eMAG
• coșciug
• rezultate examen
• adeverințe medicale cu ștampile
Categoria Viața satului
• acumulator de căruță
• cuibar de pui
• cazan țuică stabil des
Categoria Cel mai nefericit typo
• acurdeon
• spart watch
• dozator bele halabă
Categoria Știu exact ce caut
• telescop de bătaie
• telefon pentru mătușa mea Gabriela
• biberoane care nu curg numai dacă trage bebe
Categoria Brandu mare
• pepărși (în loc de Pampers – n.r.)
• wuikas (în loc de Whiskas)
• guggi (în loc de Gucci – n.r.)
Categoria Întreabă eMAGu’
• ce meci este astăzi din campionat
• unde găsesc boomeranguri adevărate de vânatoare australiene
• cum pîrlesti un pork