„Am pornit un program, ‘Alege oaia’, pentru a stimula consumul de carne de oaie. El are două axe: vrem să popularizăm în toată țara pe tiparul pe care l-ați văzut în capitalele de județe și să începem să realizăm și infrastructura necesară, adică să deschidem magazine care să vândă aceste produse, în așa fel încât consumatorul să le găsească, și să stimulăm astfel introducerea cărnii de oaie în restaurante. Vă vom invita, în baza acestui program pe care îl avem, la trei evenimente, iar unul va fi la o școală de bucătari, unde facem niște meniuri din carne de oaie. Va fi o lecție deschisă la care vă invităm. O a doua lecție: un procesator o să pregătească o shaorma din carne de oaie și să sperăm că vom găsi și ingredientele necesare pentru a vedea că acest produs se poate valorifica, fiind extrem de valoros”, a spus Daea, potrivit Agerpres.
Ministrul a precizat că o rețea de restaurante va prezenta în perioada următoare și câteva meniuri din carne de oaie.
„Va fi și o masă deschisă cu dvs. — presa — pentru că o rețea de restaurante va prezenta în perioada următoare și câteva meniuri din carne de oaie. Toate acestea se fac într-un concept unitar, nu se fac la întâmplare și sperăm că anul viitor vom găsi în București magazine și unități de comercializare speciale pentru carnea de oaie și produsele din carne de oaie. De asemenea, vreau să vă informez, nu dau nume, dar două supermarketuri au deja pe rafturi carne de oaie pregătită și ambalată”, a spus Daea.
Petre Daea a lansat programul „Alege oaia” în luna octombrie, la târgul Indagra. Campania de informare și promovare “Alege Oaia!” se desfășoară la nivel național pe o durată de trei luni și are ca principal scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.
Vremea în weekendul 9-10 decembrie: ninsori şi viscol la munte, precipitaţii mixte şi vânt puternic în restul țării
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro