Răspunde avocatul Adrian Cuculis:
“Potrivit Legii nr. 122/1996, republicată, casele de ajutor reciproc ale salariaţilor şi uniunile acestora se constituie, se organizează şi funcţionează ca persoane juridice, potrivit dispoziţiilor prezentei legi, precum şi ale Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări, prin Legea nr. 246/2005, cu modificările ulterioare. Art. 7: “(1) Uniunea Naţională şi uniunile teritoriale supraveghează activitatea caselor de ajutor reciproc ale salariaţilor. Controlul activităţilor desfăşurate de casele de ajutor reciproc se efectuează de către Ministerul Finanţelor Publice, în condiţiile legii. (2) Uniunea Naţională controlează activitatea uniunilor teritoriale ale caselor de ajutor reciproc ale salariaţilor şi (3) poate iniţia procedura de dizolvare a caselor de ajutor reciproc ale salariaţilor sau a uniunilor teritoriale, în condiţiile legii”.
Cum putem apela Casa de Pensii a Ministerului Apărării Naţionale?
Suntem mai multe cadre medicale care am primit în timpul serviciului şi librete militare. Vrem să ştim dacă intrăm în categoria celor care au anumite avantaje. De unde putem obţine informaţii de specialitate? Maria Apostol, Caraş-Severin RĂSPUNS: Puteţi apela la Casa de Pensii Sectorială a Ministerului Apărării Naţionale, str. Drumul Taberei nr. 7 – 9, sector 6, cod poştal 061418. Tel. verde : 0800.808.880. Telefon centrală: 021.319.58.58, interior 2837; 2803.
Caut un Oficiu Poştal din Centrul Bucureştiului. Unde pot suna?
Am unele probleme de rezolvat prin intermediul unui Oficiu Poştal din Capitală. Aş dori adresa şi un număr de telefon de la un asemenea oficiu. Vasile Păun, Timişoara RĂSPUNS: Încercaţi la Oficiul Poştal nr. 10, şos. Ştefan cel Mare nr. 228, tel. 021.210.80.31.
Telefonul cititorului: 021.203.08.49 – Luni-vineri 12.00-16.00